پخش «میدون» با حضور آنلاین  2 داور مبتلا به کرونایش

پخش «میدون» با حضور آنلاین 2 داور مبتلا به کرونایش


«میدون» هجدهم و نوزدهم بدون حضور دو داور این رقابت کارآفرینی که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برند، با معرفی ۶ کسب و کار جدید پخش شد.‌
به گزارش جام‌جم، قسمت‌های 18 و 19 برنامه میدون با غیبت امیرشکوهی‌نیا و حجت‌ا... عبدالملکی از شبکه سه سیما پخش شد.
در این دو قسمت از این مسابقه تلویزیونی، امیر شکوهی‌نیا و حجت‌ا... عبدالملکی به علت ابتلا به ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در استودیو حضور نداشتند و به صورت آنلاین در برنامه حضور پیدا کردند.
در قسمت هجدهم نیز 3 کسب و کار مختلف به رقابت پرداختند و با اجرای خود مقابل داوران میدون ظاهر شدند. عطری ثابت، شرکت‌کننده اول بود که پرورش شتر کسب و کارش است. او چند نفر از شترهایش را به میدون آورده بود و درباره کسب و کارش توضیحاتی  ارائه داد.
اجرای دوم بر عهده احسان احمدی بود. تولید صندلی کودک، کسب و کاری است که او با آن خود را به میدون رسانده بود. از ویژگی‌های این صندلی، شست و شوی راحت نوزاد و کاربری آسان‌تر برای استفاده مادران است.
محمود وفا با تولید دستگاه گرمایش و سرمایش شیر لبنیاتی به صحنه میدون آمد. این کارآفرین با ارائه دستگاه خود، مدعی بود که کیفیت شیر در این دستگاه‌ها حفظ می‌شود.
در پایان و پس از جمع‌بندی داوران درباره سه اجرای قسمت هجدهم، محمود‌وفا با کسب وکار دستگاه تولید دستگاه سرمایش و گرمایش به عنوان اجرای برتر قسمت هجدهم شناخته شده و به دور بعدی این مسابقه راه پیدا کرد.در قسمت نوزدهم نیز ۳ کسب و کار دیگر به رقابت پرداختند. آرمان فرح‌بخش با کسب و کار زنبورداری مدرن در اجرای اول این قسمت حضور یافت.