وقت انتقام

قرعه كشی یك‌چهارم نهایی آسیا انجام شد؛ پاختاكور، رقیب سرخپوشان

وقت انتقام

 قرعه پرسپولیس به پاختاكور افتاد. حالا همه شبكه مجازی پر شده از این‌كه انتقام بگیر پرسپولیس.این انتقام‌گیری ربطی به شكست‌خوردن استقلال در مرحله قبل ندارد، خود پرسپولیسی‌ها سال قبل مقابل این تیم شكست خوردند و از مرحله گروهی هم بالا نیامدند. در بازی رفت كه پاختاكوری‌ها یك گل آفساید زدند و بازی مساوی شد، در بازی برگشت هم توپی به پای سیدجلال خورد و یك جورهایی گل به خودی شد تا مقدمات حذف پرسپولیس از مرحله گروهی فراهم شود. حالا می‌شود در این بین بحث انتقام‌گرفتن از پاختاكور برای حذف استقلال را هم مطرح كرد. هر چه نباشد پای ایران وسط است. البته در كل‌كل‌های هواداری این حرف‌ها بی‌معنی است. آنها بر این باورند كه:«یعنی چه پرسپولیس انتقام استقلال را بگیرد؟»یا مثلا استقلالی‌ها می‌گویند:«انتقام خودشان را بگیرند كه پارسال به پاختاكور باختند.»هر چه هست بازی،بازی مهمی است و پاختاكور تیمی چغر و محكم.آنها قدرتی بازی می‌كنند و خیلی موذیانه سعی بر این دارند تا دروازه رقبا را برای رسیدن به گل باز كنند.پرسپولیس اگر واقعا خودش باشد می‌تواند از پس این تیم بربیاید. تیمی كه برای بردنش باید مثل بازی با التعاون و السد بود، همین كافی است. خوبی‌اش این است كه اگر پرسپولیس از این سد هم عبور كند فقط یك بازی دیگر می‌ماند تا فینال؛ بردن النصر. آیا الاهلی می‌تواند یك بار دیگر سرخپوشان را راهی فینال آسیا كند؟ پس پرسپولیس؛ پرسپولیس باش و اول انتقام بگیر،سپس برای رسیدن به فینال تلاش كنن.ان‌شاءا.. .
فینال آسیا؛ 29 آذر در قطر
در شرایطی كه تكلیف رقابت‌های غرب آسیا تا روز شنبه مشخص می‌شود هنوز مرحله گروهی در شرق آسیا به اتمام نرسیده است.تیم‌های شرق آسیا از اول تا 23 آذر در یك كشور متمركز می‌شوند و مثل تیم‌های غرب برای رسیدن به فینال تلاش خواهند كرد. دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا 29 آذر در قطر برگزار خواهد شد.
پیروانی: آماده بازی با پاختاكور هستیم
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از رقیب‌شدن با پاختاكور گفت: پاختاكور تیم خوبی است و آماده پیروزی در این بازی هستیم. افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس بعد از قرعه‌كشی گفت: همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها قوی هستند اما ما تلاش می‌كنیم به فینال این رقابت‌ها برسیم. دوباره می‌گویم هر چهار تیم راه‌یافته تیم‌های قدرتمندی هستند. ما پرسپولیس قهرمان ایران آماده این بازی هستیم.وی افزود: بازی با السد را شما دیدید كه بازی خوبی انجام دادیم. بازی با پاختاكور هم یكی از دیگر از بازی‌های فینال ماست. ان شاءا... در این بازی هم پیروز شده و به فینال این رقابت‌ها نزدیك می‌شویم.
هویسترا: سبك بازی پرسپولیس را می‌شناسیم
مربی پاختاكور بعد از رقیب‌شدن با پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم ولی آماده هستیم. پیتر هویسترا، مربی هلندی پاختاكور بعد از قرعه‌كشی گفت: هر تیمی كه به این مرحله می‌رسد قدرتمند است به همین خاطر برای ما فرقی نمی‌كند با چه تیمی بازی می‌كنیم. ما در این مرحله باید به مصاف پرسپولیس ایران برویم كه از سال گذشته از این تیم شناخت داریم. وی افزود: ما در سال گذشته دو بار مقابل پرسپولیس بازی كردیم و سبك بازی این تیم را می‌شناسیم. ما به توانایی بازیكنان خود برای عبور از این مرحله اعتماد داریم. می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس در دو بازی اخیرش مقابل شارجه و السد بازی خوبی به نمایش گذاشت. البته ما هم در دو بازی اخیرمان به پیروزی رسیدیم و اعتقاد داریم می‌توانیم از این مرحله سربلند خارج شویم.