کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 مردی كه با ضربه‌های چاقو زوجی را در پیرانشهر به قتل رسانده بود، بازداشت شد. ظهر هفتم مهر امسال در محله كهنه خانه پیرانشهر مرد  80ساله و همسر 60 ساله‌اش با ضربه‌های چاقو در خانه‌شان به قتل رسیدند. در ادامه تحقیقات، رد عامل جنایت به دست آمد و او در كمتر از پنج ساعت در مخفیگاهش كه نقده بود، بازداشت شد. تحقیقات برای رازگشایی از انگیزه وی از قتل این زوج ادامه دارد.
 مردی در جریان اختلاف خانوادگی در روستای چشمه ماهی دو عضو خانواده‌اش را كشت و دو نفر را نیز زخمی كرد. فردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری خونینی در روستای چشمه ماهی بخش جزمان شهرستان هلیلان خبر داد. همزمان با حضور ماموران در آنجا معلوم شد كه مردی به علت مشكلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را با اسلحه شكاری كشته و دو نفر دیگر را هم زخمی كرده‌است. قاتل متواری و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که بعد از 6 ساعت دستگیر شد.
 واژگونی خودروی سواری حامل مهاجران غیرقانونی در جاده شهرضا به اصفهان به مصدومیت 13 نفر منجر شد. این تصادف بعد از شهرك صنعتی رازی رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس در محل حاضر شدند. ۱۱ تبعه افغان، یك تبعه پاكستان و راننده ایرانی خودرو مصدوم و در بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا بستری شدند.
 انفجار سیلندر پنج كیلویی گاز پیك‌نیك در یكی از مناطق شهر مشهد به سوختگی چهار نفر منجر شد. این حادثه در خانه‌ای در منطقه سیدی مشهد رخ داد. بررسی‌های پلیسی نشان داد كه انفجار سیلندر پنج كیلویی گاز پیك‌نیك باعث این حادثه و مصدومیت و سوختگی چهار نفر شد كه روانه بیمارستان شدند.
 هشت عضو باند دزدان مامورنما كه به ۱۵۰فقره سرقت دست زده بودند، بازداشت شدند. تیر امسال مردی به پلیس آگاهی تهران رفت و شكایت كرد كه كارت بانكی‌اش در بزرگراه كردستان از سوی دو پلیس قلابی كه سرنشینان پژو 405 بودند سرقت و یك میلیون تومان از آن برداشت شده و حالا از ماموران قلابی شكایت دارد. بعد از آن شكایت‌های دیگری به اداره پلیس تهران ارسال شد. در جریان تحقیقات رد متهمی به نام افشین به دست آمد. او در غرب تهران بازداشت شد و اعتراف كرد كه با جعل عنوان پلیس با هفت همدستش 150 فقره دزدی انجام دادند. در ادامه دیگر اعضای باند هم بازداشت شدند. در مخفیگاه آنها پنج عدد كارت عابربانك سرقتی، چهار دستگاه خودرو مورد استفاده سارقان در سرقت «پژو پارس ـ پژو ۴۰۵ ـ سمند و پراید» كشف شد.