انهدام 30 باند سرقت در پاتک پلیس البرز

انهدام 30 باند سرقت در پاتک پلیس البرز

۱۲۹ متهم که در قالب ۳۰ باند سرقت کالا و لوازم خانگی فعالیت داشتند، توسط پلیس در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.
 به گزارش جام‌جم، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در عملیات مشترک پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی کرج در ۴۸ ساعته گذشته ۱۲۹ متهم در قالب ۳۰ باند سرقت کالا و لوازم خانگی، شناسایی دستگیر شدند. برای دستگیری متهمان چند روز عملیات تعقیب و مراقبت انجام شده بود.
وی ادامه داد: متهمان در قالب ۶ باند خانه، خودرو و قطعات و لوازم داخل خودرو، هفت باند سرقت و زورگیری و ۹ باند که به وسیله موتورسیکلت، خودرو و پیاده خفتگیری می‌کردند، فعالیت داشتند.
محمدیان با اشاره به این‌که متهمان در ۶ استان سابقه ارتکاب جرم داشتند، افزود:۳۰۰ دستگاه گوشی و تبلت و تعدادی تلویزیون و مقادیری طلا به ارزش بیش از هشت میلیارد تومان کشف شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز هم در حاشیه این طرح گفت: سارقان حرفه‌ای و مسلح بهای به‌خطرانداختن امنیت مردم را با جانشان پس می‌دهند. حسن مددی اظهار کرد: سارقان حرفه‌ای و مسلح بدانند که از این به بعد با کسانی که با قمه و سلاح سرد و گرم به جان و مال مردم تجاوز می‌کنند، هیچ چشم‌پوشی نخواهد شد.
وی با بیان این‌که اگر نیاز باشد تا محاربه و اعدام سارقان حرفه‌ای و مسلح نیز پیش خواهیم رفت، افزود: این سارقان مراقب باشند چون اگر بخواهند با گرفتن سلاح گرم و سرد جان، مال و امنیت مردم را به خطر بیندازند و آنها را بترسانند به سمت محاربه پیش‌رفته‌اند.