سحرگاه مرگ برای قاتل مرد دلارفروش

سحرگاه مرگ برای قاتل مرد دلارفروش

مرد مامورنما كه در جریان سرقت مسلحانه از یك دلار فروش او را كشته بود، 43 ماه بعد از جنایت، در زندان رجایی‌شهر كرج اعدام شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، مرد اعدامی به نام حمید، ظهر ششم فروردین ۹۶ با جعل عنوان پلیس و در جریان سرقت مسلحانه، مرد دلارفروشی را به قتل رساند. او با تهدید به خودكشی توانست با خودروی پراید دزدی فرار كند. مرد میانسال كه بر اثر اصابت پنج تیر زخمی شده بود به پلیس گفت كه متهم فراری پلیس قلابی بوده و می‌خواسته دلارهایش را  سرقت كند كه مقاومت كرده كه سارق، او را هدف شلیك گلوله قرار داده است. در ادامه مرد زخمی در بیمارستان فوت شد. همچنین معلوم شد كه قاتل فراری اواخر سال 95 نیز با جعل عنوان پلیس از دو دلارفروش پول و دلار دزدیده است. رد او چند ماه بعد در محمدیه قزوین به دست آمد و بازداشت شد. مدتی بود پرونده او به شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال و متهم به قتل در دفاع از خود گفت: پدرم به بیماری مبتلا شده و قرار بود به‌زودی پایش را قطع كنند و من هزینه درمان او را نداشتم. به همین علت به فكر سرقت افتادم. من خودم را مامور جا می‌زدم تا با سرقت پول بتوانم پدرم را برای چند سال دیگر زنده نگه دارم. قبول دارم دلارفروش را كشتم. خواستم پول و دلارهایش را سرقت كنم كه مقاومت كرد كه سمتش شلیك كردم. او فرمان ماشین را چرخاند و باعث شد با خودروهای پارك شده در حاشیه خیابان تصادف كنم.
متهم پس از محاكمه به رد مال، حبس و قصاص محكوم و رای دادگاه در شعبه اول دیوان‌عالی تایید و به اجرای احكام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. او در این سال‌ها موفق به جلب رضایت اولیای دم نشد و سرانجام بعد از گذشت 43 ماه از این جنایت در زندان رجایی‌شهر كرج پای چوبه دار رفت و با اجرای حكم قصاصش پرونده زندگی این سارق برای همیشه بسته شد.