بلیت هواپیما فعلا  گران نمی‌شود

بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود


تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از شركت‌های هواپیمایی داخلی گفت: قیمت بلیت هواپیما فعلا افزایش نمی‌یاید.
رئیس سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به جلسه اخیر با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شركت‌های هواپیمایی اظهار كرد: در این جلسه وضعیت حمل‌ونقل هوایی مسافربری كشور، ایرلاین‌های داخلی و... مورد بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: همچنین درخصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس كرونا مبنی بر انجام پروازهای داخلی با 60 درصد ظرفیت صندلی‌های هواپیما بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأكید بر این‌كه از فردا اول آبان شركت‌های هواپیمایی ملزم به اجرای این مصوبه ستاد ملی كرونا هستند، افزود: قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییر نمی‌كند و بنابر دستور وزیر راه و شهرسازی بررسی این موضوع به بعد از ارائه صورت‌های مالی شركت‌های هواپیمایی در سال‌های 97، 98 و نیمه نخست امسال موكول شده‌است. دهقانی زنگنه گفت: هفته آینده با حضور اعضای كمیسیون عمران مجلس،‌ وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شركت‌های هواپیمایی جلسه‌ای برگزار می‌شود. وی اضافه كرد: به‌دنبال آن هستیم كه كمترین افزایش قیمت بلیت را اعمال كنیم؛‌ در این راستا بسته حمایتی جدید و تسهیلات دیگری برای ایرلاین‌های داخلی در نظر گرفته شده است كه امیدواریم عملیاتی شود./ تسنیم