جنایت به خاطر عشق ممنوعه

جنایت به خاطر عشق ممنوعه

پرونده قتل مرد میانسال كه قربانی سناریوی مرگبار زوج جوانی شده بود، به‌زودی در دادگاه كیفری استان تهران رسیدگی می‌شود.
به گزارش خبرنگار كیفری جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و به دنبال گزارش قتل مردی در یك باغ  حاشیه‌ای تهران آغاز شد. همسر مقتول در جریان تحقیقات گفت: «همسرم و دوستانش گاهی در یك باغ دور هم جمع می‌شدند و آنجا پاتوق‌شان بود. امروز هم به آنجا رفت، اما چند ساعت بعد دوستانش با من تماس گرفتند و خبر دادند كه جسد او را در باغ یافته‌اند.»
بررسی‌های صحنه قتل نشان داد، دست و پای مرد میانسال با طناب بسته شده و بعد او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌اند. نوع جنایت حكایت از انتقامگیری كور داشت.
با بررسی تماس‌های مقتول مشخص شد، او چند بار با زنی به نام منیژه در ارتباط بوده است. با كشف این سرنخ، منیژه دستگیر شد كه در تحقیقات راز این قتل را فاش كرد و گفت: «كاظم مدتی بود تلفنی مزاحم من می‌شد و برای این‌كه همسرم شك نكند، جواب تماس‌هایش را می‌دادم تا همسرم متوجه نشود. یك روز شوهرم متوجه شد و از من خواست با كاظم قرار بگذارم. وقتی با كاظم صحبت كردم، او آدرس باغی را داد و خواست به آنجا بیایم. همراه شوهرم به آنجا رفتیم كه آنها با هم درگیر شدند. شوهرم یك ضربه به كاظم زد و فرار كردیم.»
در ادامه شوهر این زن به نام محسن دستگیر شد كه در تحقیقات گفت: «من دست و پای مقتول را نبستم و فقط یك ضربه به او زدم و نمی‌دانم ضربه‌های بعدی را چه كسی به او زده است. همسرم 28 سال دارد و كاظم مردی میانسال است. مطمئن هستم او همسرم را اغفال كرده است.»
این در حالی است كه خانواده كاظم ضمن رد این ادعا، منكر ارتباط او با منیژه شدند و اعلام كردند: «این زوج با نقشه قبلی كاظم را به محل قرار كشانده و بعد از بستن دست و پایش او را با ضربه‌های چاقو كشته‌اند. ما در خواست قصاص داریم و به هیچ عنوان گذشت نمی‌كنیم.»
با تكمیل تحقیقات برای این زوج كیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاكمه به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد. به‌زودی این زوج از خود دفاع خواهند كرد.