حق با شماست

حق با شماست

# سطل_زباله
رفیعی از تهران:
در اكثر مواقع، اطراف سطل زباله پر از  ‌کیسه‌های زباله‌ای است كه گربه‌ها آن را پاره كرده‌اند. چرا مردم به‌جای انداختن زباله در سطل مخصوص آن، زباله‌شان را در اطراف سطل رها می‌كنند كه ابتدای كوچه‌ها منظره زشتی به خودش بگیرد؟

# نمایندگی_نامعتبر
فربد از تهران:
نمایندگی خودروهای چینی، با طرح كلید به كلید، عملا به ضرر مردم كار می‌كنند. آنها خودروی كاركرده مشتری را با پایین‌ترین قیمت ممكن از او می‌خرند و خودروی صفر را با بالاترین قیمت بازار به آنها می‌فروشند. این دیگر چه طرحی است؟ مگر آنها نمایندگی‌های معتبر آن برند از خودرو نیستند؟ پس فرق‌شان با نمایشگاه‌های اتومبیل آزاد چیست؟

# نظارت_محدودیت
فراهان از تهران:
به نظر می‌رسد بهتر است پیش از اعمال محدودیت، راه‌های نظارت بر آن در نظر گرفته شود. با این‌كه قرار بود در این هفته مغازه‌ها از ساعت 6 عصر به بعد بسته باشند، اما واحدهای بسیاری در منطقه هفت‌حوض تهران باز هستند و تردد مردم هم تقریبا زیاد است. نظارتی بر این تعطیلی‌ها وجود ندارد؟

# كارایی_شاد
صالحی از كرج:
مسؤولان مدرسه فرزندم مدام تاكید دارند كه كلاس‌ها را باید در شاد برگزار كنیم اما واقعا ما نمی‌توانیم عكس‌ها و فیلم‌های بارگذاری‌شده در این شبكه آموزشی را ببینیم و گاهی بدون علت از كلاس خارج می‌شویم و دیگر نمی‌توانیم وارد شویم. در چنین وضعیتی، چه اصراری به استفاده از شاد است وقتی كارایی لازم را ندارد؟

#  تخلیه _چاه
کیانی از تهران:
کسی می‌داند که چاه پر شده برخی  از خانه‌ها ، بعد از تخلیه به کجا ریخته می‌شود؟ مأموران این کار می‌گویند این فاضلاب‌ها جای مشخصی برای تخلیه ندارند و وارد همان فاضلاب شهری می‌شوند. موضوعی که با قوانین شهرداری مغایرت دارد اما به نظر می‌رسد که شهرداری از آن اطلاع دارد اما چیزی نمی‌گوید. نظارتی بر این موضوع
وجود دارد؟

#  هزینه  _ مشاعات
بختیار از تهران:
ساکنان یک ساختمان، اعتراضات خودشان  مانند عدم پرداخت هزینه مشاعات همسایگان را به کدام سازمان یا نهاد می‌توانند اطلاع بدهند تا به آن رسیدگی شود؟