ابرقهرمانان به یاری هم می‌آیند

ابرقهرمانان به یاری هم می‌آیند

 کریس پرات که نقش لرد- استار را در مجموعه «نگهبانان کهکشان» بازی کرده‌است، شخصیت ابرقهرمان خود را به داستان مجموعه «تور» قرض می‌دهد. این بازیگر در قسمت بعدی این مجموعه کمیک‌استریپی و ابرقهرمانانه، در کنار کریس همسورث بازی خواهدکرد. هرچندشرکت مارول با اعلام خبر حضور پرات در تور جدید، توضیحی درباره نوع حضور و بازی او نداده، اما می‌توان حدس زد این بازیگر در داستان «تور: عشق و تندر»، همراه با شخصیت اصلی ماجرا با نیروهای شیطانی و بدطینت مبارزه خواهدکرد.
از آنجا که شخصیت لرد- استار همراه با چند شخصیت عجیب و غریب دیگر ماجراهای مجموعه فیلم نگهبانان کهکشان را به پیش می‌برند، احتمال حضور بقیه ابرقهرمانان این فیلم در قسمت تازه تور وجود دارد. اما مارولی‌ها هنوز چیزی در این باره نگفته‌اند و این موضوع، فعلا یک حدس و گمان رسانه‌ای است. کلید فیلمبرداری تور جدید اوایل ژانویه پیش رو زده می‌شود. تا آن زمان، بقیه بازیگران این اکشن ابرقهرمانانه هم انتخاب و معرفی شده‌اند. به‌جز همسورث و پرات، هنوز ناتالی پورتمن، تسا تامپسون و کریستین بیل هم در تور جدید قطعی است. تایکا وایتیتی دوباره برای کارگردانی فیلم پشت دوربین قرار خواهدگرفت. او قسمت قبلی این اکشن با نام «تور: راگناروک» را کارگردانی کرد.
اطلاعی از داستان قسمت جدید تور در دست نیست و ظاهرا قرار هم نیست فعلا تماشاگران سینما و طرفداران تور چیزی درباره‌اش بدانند. ویروس کرونا کار تولید این فیلم را هم با دردسرهایی روبه‌رو کرد و باعث تعویق زمان فیلمبرداری آن شد. شرکت مارول و کمپانی والت‌دیزنی تاریخ 11 فوریه 2022 را به عنوان زمان نمایش عمومی این محصول موفق و پرفروش خود تعیین کرده‌اند.
مجموعه نگهبانان کهکشان درباره چند شخصیت قدرتمند است که در دل کهکشان، وظیفه محافظت از آن را در برابر شرارت موجودات بیگانه فضایی و دیگر شخصیت‌های منفور کائنات دارند. تا به حال دو قسمت از این فیلم اکران عمومی شده و تماشاگران استقبال خوبی از آن کرده‌اند. شخصیت لرد-استار در این فیلم مدیر و رئیس گروه نگهبانان کهکشان است و با خردمندی و اکشن‌کاری، موانع پیش روی همکارانش را از سر راه برمی‌دارد. پرات این نقش را در کنار بقیه همکاران بازیگرش در نگهبانان کهکشان، در دو قسمت آخر «آونجرز: انتقام گیران» تکرار کرد. ظاهرا استقبال تماشاگران از حضور او در آونجرزها، بهانه را به دست مدیران مارول داد تا او را در بقیه محصولات کمیک استریپی و ابرقهرمانانه‌شان به بازی بگیرند.
کریس پرات به دلیل بازی در دو فیلم مهم و پرفروش این روزهای سینما، یکی از موفق‌ترین چهره های سینمایی به حساب می‌آید. او که داماد آرنولد شوارزنگر هم هست و به‌تازگی پدر شده، به‌جز نگهبانان کهکشان، بازیگر محوری اکشن دلهره‌آور و علمی - تخیلی «دنیای ژوراسیک» هم هست. این فیلم دنباله‌ای بر مجموعه تحسین شده «پارک ژوراسیک» است، که توسط استیون اسپیلبرگ راه خود را از دنیای ادبیات به دنیای سینما باز کرد. این فیلمساز تهیه‌کننده و مدیر تولید سری دوم فیلم بسیار موفق و بلاک باستر
خود است./ ورایتی