حق با شماست

حق با شماست

#ساعت -‌کار-اصناف
مقانلو از تهران:
بهتر است دولت تغییراتی در ساعت پایان کاری واحدهای صنفی که تا ساعت 20 است، انجام  دهد. این تصمیم نه‌تنها از نظر اقتصادی به این افراد ضربه زده بلکه ترافیک و ازدحام جمعیت در این زمان نیز بسیار افزایش پیدا
کرده است.

#شلوغی-مترو
شهروندی از تهران:
 با توجه به ازدحام مسافران در حمل و نقل عمومی، باید شاهد موج جدیدی از کرونا باشیم. این موج هدیه ستاد ملی مبارزه کرونا به مردم است.

#بازار-سرمایه
حلی از تهران:
مسؤولان بازار سرمایه هر روز یک تصمیم تازه می‌گیرند و چند روز بعد، با قبول شکست از تصمیم خود کوتاه می‌آیند؛ این رویه به ضرر سرمایه‌گذاران است.

#قیمت-تفاوت
شیرازیان از تهران:
بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اجناس قدیمی خود را با قیمت روز به فروش می‌رسانند، این درحالی است که قیمت‌های درج شده با قیمت فروش
متفاوت است.

#ستاد-کرونا
موسوی از شهرقدس:
ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و بسیاری از اماکن عمومی را تعطیل کرده، این درحالی است که بسیاری از تالارها و باغ‌ها همچنان مشغول فعالیت‌اند و روز به روز آمار مبتلایان به این بیماری را افزایش می‌دهند.

#خوراک-دام
قاسمی از آمل:
نرخ مصوب مرغ برای تولیدکنندگان به صرفه نیست و آنها هزینه بالایی را متقبل می شوند. چرا دولت، نرخ خوراک دام و طیور را کاهش نمی‌دهد؟

#ترافیک-میرداماد
درخشنده از تهران:
ثانیه‌ شمار چراغ راهنمایی میرداماد به شریعتی بسیار کوتاه است و باعث می‌شود ترافیک تا میدان مادر کشیده شود. بهتر است در تقسیم‌بندی زمانبندی این چراغ تغییراتی داده شود.

#تورم-شدید
موسوی از تهران:
هر روز قیمت‌ کالاها در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نسبت به روز قبل افزایش پیدا می‌کند و قیمت‌ها در هر فروشگاه متفاوت است.