شب‌چله پای برنامه‌های صداوسیمای  مرکز چهارمحال و بختیاری

شب‌چله پای برنامه‌های صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش برنامه‌های متنوع، یلدای 99 را به سلامتی پیوند می‌زند.
به گزارش روابط عمومی رسانه‌ملی، رادیو جهان بین با برنامه «شب چله» که مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) شده است، به صورت زنده با بخش‌های متنوع و جذاب همراه و همقدم مخاطبان در شب یلدا می‌شود. بازیگران طناز «شب چله» بی بی صنوبر، مش عیدی و بچه مردم با گفتمان‌های طنز و محلی خود در کنار گوینده برنامه خنده بر لب شنوندگان می‌نشانند.
ارتباط با حرم مطهر حضرت زینب (س)، گزارش از پرستاران و مدافعان سلامت به مناسبت روز پرستار، ارتباط تلفنی با هنرمندان و شاعران استان، گزارش مرتبط با آداب و رسوم مردم استان در شب یلداهای گذشته، شاهنامه خوانی و موسیقی و ترانه از بخش‌های مختلف برنامه «شب چله» هستند که به تهیه‌کنندگی عماد صدری‌نژاد، گویندگی مرضیه رفیعی، گزارشگری مصطفی راد و مجید عالی‌پور در شب یلدا ساعت 20 تا 22 از رادیوی جهان‌بین پخش می‌شود.
«شو چله» عنوان ویژه‌برنامه سیمای جهان‌بین است که در شب یلدا مهمان هم استانی‌‌های عزیز خواهد بود. بیژن علی‌بابایی تهیه‌کننده و کارگردان «شو چله» سعی می‌کند با تهیه و تولید بخش‌های جذاب، این شب را برای هم استانی‌ها خاطره‌انگیز کند. دکور برنامه فضایی زیبا و کاملا سنتی است و با حضور مهمانان و دعوت از هنرمندان و خوانندگان هم استانی همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لحظات شاد و مفرحی به ارمغان می‌آورد. بخش نمایشی با بازی هنرمند طنز برنامه برای مخاطبان دیدنی خواهد بود. دمی‌ با هنر، دورهمی مجازی ویژه شب یلدا با حضور شاهنامه‌خوانان استانی، موسیقی و ترانه‌های شاد محلی با حضور خوانندگان، یک فنجون خنده ویژه شب یلدا، موسیقی تصویرهای شاد و شعر شب یلدا از دیگر بخش‌های مفرح برنامه «شو چله» هستند که با اجرای ابوالفضل هادی‌پور، فخری قائدی و بازی محمد ا... گانی ساعت 21 تا 23 از سیمای استانی جهان‌بین روی آنتن می‌رود.
معاونت خبر مرکز هم با تولید و پخش گزارش‌هایی با محور پرهیز از دورهمی‌ها و شب‌نشینی و یلدای مهربانی، برقراری ارتباط تصویری زنده با پرستاران بیمارستان‌های استان و همچنین گزارش‌های ویژه توزیع کمک‌های مؤمنانه یلدایی، میلاد سراسر نور حضرت زینب (س) و شب یلدای ایرانی را گرامی می‌دارد.
معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تولید پادکست، گزارش، پویش مردمی «دورهمی مجازی»، معرفی برنامه‌ها به صورت گرافیکی و هم در سایت مرکز و تهیه و تولید ویدئوهای طنز، شب یلدا را برای مردم استان در این روزهای سخت کرونایی زیبا می‌کند.