سلامی: نیروی قدس سپاه، تاریخ استکبار را به پایان نزدیک می‌کند

سلامی: نیروی قدس سپاه، تاریخ استکبار را به پایان نزدیک می‌کند


سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از فرماندهی عالی و شجاعانه سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه قدردانی و تاکید کرد: ان‌شاءا... رزمندگان بدون مرز سپاه تحت فرماندهی آن برادر نورانی، تاریخ استکبار را فاتحانه به پایان خود نزدیک خواهد کرد.
به گزارش سپاه‌نیوز، در پیام فرمانده کل سپاه خطاب به قاآنی آمده است: خداوند حکیم را در سالگرد انتصاب آن فرمانده بی‌بدیل و باتقوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) شاکریم که طهارت روح، قلب سلیم، اخلاص و قدرت تفکر و فرماندهی عالی و شجاعانه‌ شما سپاه قدس را در طراز جدیدی از جهاد عظیم علیه نظام سلطه و اذناب‌شان قرار داد.
سلامی افزوده است: آن وجود مبارک، عزیز و مقتدر، مایه تشفی صدور آزادگان عالم در مصیبت شهادت قاسم جان‌مان (رضوان‌ا...علیه) و سرمایه‌ای الهی و سرشار از معنویت و انقلابی‌گری، بشارت‌بخش صفحات درخشانی از پیشرفت جبهه‌ مقاومت و تحرک جدید در بیداری اسلامی خواهد شد.در ادامه پیام سردار سلامی آمده است: درود خداوند و ملائک مقربش بر فرمانده شهید سپهبد پاسدار حاج‌قاسم سلیمانی (رضوان‌ا...‌علیه) که هجران و فراقش، دل‌های همه‌ ما را مجروح و مغموم کرد و خون مقدسش ضامن سقوط استکبار جهانی و رهایی مظلومان و مستضعفان عالم خواهد گردید.