صدرنشین وارد می‌شود

استقلال امروز به مصاف آلومینیوم می‌رود

صدرنشین وارد می‌شود

 صدرنشین لیگ‌برتر امروز از دید خیلی‌ از طرفدارانش احتمالا بازی آسانی مقابل آلومینیوم اراک دارد؛ چیزی که فکری از همان ابتدا به شدت آن را رد می‌کند: «بازی آسان؟ مگر داریم؟ این بازی اتفاقا خیلی سخت است. ما انگیزه داریم ولی فراموش نکنید آلومینیوم اراک سر و شکل خوبی پیدا کرده است. یک نکته را هم فراموش نکنید. سال گذشته خطیبی سرمربی این تیم با ماشین‌سازی دو بار مقابل استقلال برنده شد. یعنی او استقلال را خوب می‌شناسد.»
امروز از ساعت 16 و 30دقیقه این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و هر دو مربی اندیشه برد را در سر دارند. خطیبی با تیم‌های گسترش‌فولاد، تراکتور،ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان هم مقابل استقلال قرار گرفت. او در آستانه این بازی می‌گوید: «قطعا بازی با تیم صدرنشین بسیار دشوار خواهد بود.»
فکری برای بازی با آلومینیوم، استقلال آماده‌تری را در آستانه دربی در اختیار خواهد داشت. اگر او بخواهد میلیچ مدافع اخراجی تیم، هم کنار استقلال خواهد بود. شیخ دیاباته هم به طور کامل با مصدومیت خداحافظی کرده است. البته فکری نمی‌تواند از نادری استفاده کند و او همچنان بیرون خواهد ماند. درباره بازی دادن یا ندادن شیخ شایعه زیاد است. عده‌ای معتقدند فکری او را بازی نمی‌دهد تا در دربی به میدان برود. سرمربی استقلال وقتی با این سوال روبه‌رو می‌شود که آیا بازی با آلومینیوم را فدای دربی می‌کند، جواب می‌دهد: «هم دربی برای ما مهم است و هم 3 امتیاز بازی امروز. ما باید سعی کنیم قبل از دربی آرامش را در تیممان حفظ کنیم. نمی‌خواهیم بازی آلومینیوم را فدای دیدار دربی کنیم. این را هم بگویم که دیاباته به بازی می‌رسد و او در اردوی ما حضور دارد ولی نادری باید تمرینات را جداگانه انجام دهد تا مشکل خاصی برای این بازیکن در دربی به وجود نیاید.»
فکری به خوبی می‌داند برای آن‌که در استقلال به ثبات برسد باید دو بازی پیش‌رو را ببرد. تیم او در صدر جدول است ولی همچنان عده‌ای می‌گویند باید برکنار شود! چیزی که البته عصبانیت فکری را به همراه دارد. او می‌گوید: «اولتیماتوم برای مربی که صدر جدول است؟ ( با خنده) این همان داستانی است که گفتم، شاید باید خرج کنیم؟ شاید اولتیماتوم پاداشی است که دوستان برای ما درست کردند. از شما که نماینده هستید و سوال می‌کنید هم خواهش می‌کنم این سوالات را مطرح نکنید چون کسی که این سوال را می‌پرسد خودش را زیر سوال می‌برد.»

انتقاد سرمربی استقلال از رفتار میلیچ
هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال که به دلیل انتشار یک استوری از سوی فکری از حضور در تمرینات منع شده است پیش از ظهر دیروز در محل این باشگاه حاضر شد. این بازیکن با جریمه مالی و همچنین تعهد برای عدم تکرار حرکتش در اینستاگرام به زودی در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد. او بعد از این جلسه گفت: «حضورم در باشگاه دلیل خاصی نداشت برای یکسری مسائل کاری به باشگاه آمده بودم» او درباره احتمال حضورش در دربی جواب داد: «بازی کردنم در دربی بستگی به نظر سرمربی دارد. برای بازی با آلومینیوم هم به ورزشگاه می‌روم و استقلال را تشویق می‌کنم.»
محمود فکری هم دیروز درباره آخرین وضعیت میلیچ گفت: «همه بازیکنان باید جایگاه خود را بدانند. میلیچ باید بداند وقتی بازی می‌کند دلیلی ندارد و وقتی هم بازی نمی‌کند دلیل خاصی نمی‌خواهد. ما بازیکنان نجیبی داریم که  تا همینجا صبوری کرده‌اند و اگر قرار باشد یک بازیکن اینگونه رفتار کند آنوقت مدیریت کردن بقیه بازیکنان سخت می‌شود و آن بازیکنان هم آلوده خواهند شد. به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی از حیطه مسؤولیت خودش خارج شود. میلیچ قرار است جلسه انضباطی‌اش بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شود و مشکل او هم حل می‌شود. هر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش درازتر کند با او برخورد می‌شود ولی برخورد به معنی قطع همکاری نیست.»