مرزبان: ال‌کلاسیکو بازی خوبی برای ماست!

مرزبان: ال‌کلاسیکو بازی خوبی برای ماست!



علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس (معوقه از هفته هفتم) گفت: منتظر یک بازی خیلی خوب از دو تیم خیلی خوب ایران هستیم. تیم‌هایی که در گذشته هم بازی‌های خوب و حساسی داشتند و امیدوارم بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با این‌که بعضی‌ها این دیدار را ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران می‌نامند، گفت: بعد از اتفاقاتی که در فوتبال ایران افتاد و بازی‌های خوبی که حتی در فینال‌های خاص این دو تیم برگزار کرده‌اند، این دیدار همیشه به عنوان ال‌کلاسیکو نامیده شده و به فوتبال ایران کمک کرده است. این دو تیم جزو مدعیان بوده‌اند و این ال‌کلاسیکو هدفمندی خوبی برای ماست.
مرزبان در پایان گفت: مسائلی که در رابطه با یحیی گل‌محمدی و حواشی آن مطرح می‌شود، دردناک است. یحیی و کادر فنی او از مربیان خوب ایران هستند. باید همگی بدانیم بازیکنان بزرگی از این تیم جدا شدند و به نوعی 50 درصد تیم رفته‌اند. اگر بخواهیم یحیی و تیمش را زیر سؤال ببریم بی‌انصافی است. نباید مسائل اخلاقی و انسانی را فراموش کنیم و با دو نتیجه بد مربی‌ای که سال قبل قهرمان شده و تیم را به فینال آسیا برده است، زیر سؤال ببریم.