‍ قدردانی دانشگاه صداوسیما از شبکه نمایش

‍ قدردانی دانشگاه صداوسیما از شبکه نمایش


شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما با ارسال نامه‌ای از محمد احسانی، مدیر شبکه نمایش برای پخش تولیدات و آثار دانشجویی قدردانی کرد.
به گزارش روابط‌عمومی شبکه نمایش، رئیس دانشگاه صداوسیما ضمن قدردانی از این شبکه عنوان کرده است: تولیدات دانشجویی دانشگاه صداوسیما با هدف توانمندسازی دانشجویان و توسعه امر تولید در شاخه‌های مختلف رسانه‌ای ایجاد شده تا برای دانشجویان این فرصت را فراهم آورد که بتوانند آموزش‌هایی را که توسط اساتید می‌آموزند به صورت عملی تجربه کنند.
سری نخست برنامه نمای نو که با رویکرد معرفی تولیدات دانشجویی به بررسی آثار فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه صداوسیما می‌پردازد با حمایت مدیریت تولیدات دانشجویی دانشگاه صداوسیما توسط دانشجویان تولید و از شبکه نمایش پخش شد و سری جدید این برنامه نیز تولید و برای پخش در هفته‌های آتی در کنداکتور شبکه نمایش جانمایی شده است. بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری دانشجویان در دانشگاه صداوسیما سبب‌شده برخی از این تولیدات در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفقیت‌هایی کسب کنند. از این رو مجموعه تولیدی مشترک شبکه نسیم و دانشگاه صداوسیما نیز به نام‌ »میشه‌که‌بشه» در دست تولید قرار گرفته است.