افشای راز دزدان خانوادگی با تیزهوشی مرد ساعت‌فروش

افشای راز دزدان خانوادگی با تیزهوشی مرد ساعت‌فروش


تیزهوشی مرد ساعت‌فروش، یکی از دزدان میلیاردی خانه پیرمرد را گرفتار کرد. متهم با همدستی خواهر و همسرش با بیهوش‌کردن طعمه‌های خود از آنها سرقت می‌کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سیزدهم دی امسال مرد 70ساله‌ای با مراجعه به کلانتری ولنجک از سرقت دو میلیاردی از خانه‌اش خبر داد و گفت: برای نظافت خانه‌ام با یک شرکت خدماتی- نظافتی تماس گرفته و این شرکت، خانمی را برای نظافت به منزلم فرستاد. دیروز این زن در میان کارهایش آبمیوه‌ای را آماده کرد و یک لیوان را خودش برداشت و یک لیوان به من داد که بعد از خوردن آن بی‌هوش شدم. بعد از 24ساعت که به هوش آمدم متوجه شدم زن 35ساله بعد از بیهوش‌شدن من، دو میلیارد تومان اموال باارزش  خانه‌ام را سرقت کرده بود.
در تحقیقات پلیسی مشخص شد شرکت خدماتی صوری بوده و احتمال همکاری مدیرعامل شرکت با نظافتچی وجود دارد.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس‌پلیس پیشگیری تهران‌بزرگ دراین‌باره گفت: دو روز بعد شاکی دوباره به ماموران مراجعه کرد و سرنخ دستگیری دزدان را به پلیس داد و به ماموران گفت: من ساعت گرانقیمتی را از یک ساعت فروشی معروف خریدم. امروز مرد ساعت‌فروش با من تماس گرفت و خبر داد، مردی ساعت مرا برای فروش به آنجا آورده است.
پس از کشف این سرنخ مشخصات فروشنده ساعت بررسی و هویتش شناسایی شد. در ادامه ماموران متهم را دستگیر کرده و او در تحقیقات گفت: همراه خواهرم تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفتیم و بعد از تماس مشتریان و اعزام نظافتچی که همسرم بود، با بی‌هوش‌کردن صاحبخانه، لوازم باارزش را سرقت می‌کردیم.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان دیگر پرونده و شناسایی دیگر سرقت‌های آنها ادامه دارد.