نسخه Pdf

  انیمیشن

  انیمیشن

همیشه و همه جا یک‌سری فیلم و انیمیشن خیلی باحال هستند که دیده نمیشن (مثل همین دوره کرونا که اومد و خیلی از فیلما با این‌که خیلی قوی بودند، اما دیده نشدن) امروز می‌خوام یکی از همون انیمیشن‌ها رو معرفی کنم، این انیمیشن حدود یک‌سالی از خودم بزرگ‌تره (چند بهم می‌خوره؟ یکی بهش اضافه کن میشه تاریخ تولید این انیمیشن). زحمت ساخت و سازش رو بر و بچ دیزنی کشیدن که انصافا خوب از آب درآوردنش. حالا این نظر منه می‌تونی بری ببینی و بعد بیای به منم بگی خوشت اومد یا نه.
داستان «زندگی جدید امپراطور» از اونجایی شروع میشه که یک امپراتور وقتی که هنوز مثل شما نوجوان است (خوبه حالا خودمم نوجوونم) به امپراتوری می‌رسه. کوزکو جان کمتر از 18 سال داره که امپراتور میشه، البته که همیشه یک وزیر در آرزوی سلطنت هم در تمام این قصه‌ها هست و برای همین وزیرش (شایدم مشاورش بود) اون‌رو تبدیل می‌کنه به یک لاما (یه چیزی بین شتر و گوسفند خودمون) و تمام دردسر‌های این امپراتوری که الان دیگه لاما شده شروع میشه. البته که بعد از لاما شدن می‌فهمه آدم بودن و امپراتور بودن چه خوبه...
شاید این انیمیشن یکم قدیمی باشه (که نیست، مگه من قدیمی شدم؟) اما خیلی باحاله و میتونین باهاش کلی بخندین و یک لامای سخنگو رو هم ببینید.