هفت روز با بازیگر «وال‌استریت» در شبكه نمایش

هفت روز با بازیگر «وال‌استریت» در شبكه نمایش


شبكه نمایش این هفته در بخش ژانر موضوعی منتخب هفتگی خود به فیلم‌هایی با مضمون دریانوردی پرداخته است و در بخش صحنه‌گران، فیلم‌هایی با بازیگری مایكل داگلاس مرور می‌شود.
به گزارش جام‌جم، در باكس ساعت ۱۳ شبكه نمایش كه به پخش فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی اختصاص دارد، از شنبه ۲۰ تا جمعه ۲۶ دی به ترتیب فیلم‌های امیركبیر (در سالروز شهادت امیركبیر)، سفر، گروگان روز برمی‌خیزد، یه روز ابری بدون بارون، ترنج، گور به گور و عملیات سری (در سالروز فرار شاه) از این شبكه پخش می‌شود.
فیلم‌هایی كه با مضمون دریانوردی در بخش ژانر منتخب هفتگی از امروز تا جمعه در ساعت ۱۹ پخش می‌شود: طوفان سفید، زندگی پی، دورافتاده، كاپیتان هوراشیو، جنگ نفتكش‌ها، آبی بیكران و استاد و فرمانده است. این شبكه در بخش صحنه‌گران به مرور آثار مایكل داگلاس می‌پردازد. او دو جایزه اسكار در مقام تهیه‌كننده فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته و بازیگر فیلم وال‌استریت دریافت كرده‌ است.
فیلم‌های این بازیگر با عناوین: وال‌استریت، سلطان رویاها، مرد مورچه‌ای، اتاق ستاره، سقوط، بازی و چیزی نگو از شنبه تا جمعه به ترتیب در ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های جذاب شبكه نمایش به ترتیب از شنبه تا جمعه فیلم‌های ببر خیزان اژدهای نهان ۲، وزیر كاتوه، توطئه گران، عملیات نجات عروسك، من یك افسانه‌ام، هشت میلیمتری و نبات هستند كه ساعت ۲۳ پخش خواهند شد. در بخش كلاسیك ساعت یك بامداد این شبكه فیلم‌های غروب تبهكاران، مرد سوم، رولر كاستر، روح خانم میور، زورو، پرنده باز آلكاتراز و حماسه جودو از شنبه تا جمعه برای مخاطبان پخش می‌شود.