گارسیا رولفو «وکیل لینکلن» می‌شود

گارسیا رولفو «وکیل لینکلن» می‌شود

مانوئل گارسیا رولفو با نسخه‌ای تازه از داستان معروف «وکیل لینکلن»، خود را آماده رقابت با ستارگان روز سینما و تلویزیون می‌کند. مجموعه اینترنتی وکیل لینکلن را شبکه نتفلیکس تهیه می‌کند. این مجموعه در حالی توسط این شبکه جنجالی وارد مرحله تولید می‌شود که از سال 2011 تلاش‌هایی برای خلق کاری تلویزیونی از آن در دستور کار تعدادی از تهیه‌کنندگان سرشناس قاب کوچک بوده است. بعد از آن که شبکه سی‌بی‌اس کار تولید مجموعه را رها کرد، آمازون قرار بود جایگزین آن شود. اما این شبکه هم بعد از مدتی کار ساخت وکیل لینکلن را متوقف کرد.
حالا گارسیا روفلو برای نتفلیکس در قالب شخصیت مایکل هالر (که به میکی معروف شد) ظاهر می‌شود. مایکل کانلی این شخصیت ادبی را در داستان جنجالی و پرخواننده خود خلق کرد. کانلی به‌عنوان همکار نویسنده فیلمنامه و مدیر تولید با مجموعه استریم نتفلیکس همکاری دارد. او به شرایط سختی که زمان نگارش داستان خود داشت اشاره می‌کند و نوشتن شش جلد داستان ماجراجویی‌های مایکل هالر را چالشی بزرگ برای خودش عنوان می‌کند. کانلی هفت سال است که طرح نگارش قسمت جدید داستان خود را دارد و امیدوار است بعد از تولید نسخه جدید وکیل لینکلن بتواند این کار را انجام دهد.
وکیل لینکلن جدید در 10 اپیزود یک ساعته تولید می‌شود و ماجراهای دومین جلد مجموعه کتاب کانلی را دنبال می‌کند. هنوز کارگردانی برای این مجموعه انتخاب نشده است. به گفته مدیران نتفلیکس این مجموعه هیچ شباهت و ارتباطی به وکیل لینکلن متیو مکاناهی ندارد. فیلم مکاناهی سال 2011 روی پرده سینماها رفت و بحث‌های زیادی را برانگیخت. میکی هالر یک وکیل ایده‌آلی‌ است که دفتر کارش در نزدیکی مکانی قرار دارد که مجسمه لینکلن هم آنجاست. او تلاش دارد راه پدر خود را برود که برنده تعدادی از پرونده‌های سخت قضایی بود و در این راه با مشکلاتی پیش‌بینی نشده
روبه‌رو می‌شود./ ددلاین