حق با شماست

حق با شماست

#ترخیص_موتور
شکوری از تهران:
 ظاهرش این است که طرح ترخیص موتورسیکلت‌هایی که مدت‌های زیادی در پارکینگ مانده‌اند با شرایط آسان و اقساط جریمه‌ها اجرایی شده اما مراحل اداری و دوندگی‌‌های آن خیلی زیاد و زمانبر است. بهتر نبود در این شرایط کرونایی، تمام این مراحل اداری یا حتی پرداخت جریمه‌ها به‌صورت مجازی صورت می‌گرفت تا هم در زمان متقاضیان صرفه‌جویی می‌شد و هم انبوه جمعیت در ادارات کاهش پیدا می‌کرد؟

#هزینه_اجباری
شهروندی از تهران:
 مدرسه دخترم در منطقه2 تهران به بهانه تعمیر سقف مدرسه از هر دانش‌آموز 250هزار تومان خواسته است. از آنجایی که برخی خانواده‌ها مخالف پرداخت این مبلغ هستند، مدیر مدرسه، تحویل کارنامه به خانواده‌ها را منوط به پرداخت این مبلغ کرده است. چرا وزارت آموزش و پرورش نظارتی بر این اوضاع ندارد؟

#تدریس_ آنلاین
نظری از اصفهان:
 خوگرفتن معلم‌های مسن با آموزش آنلاین پروسه سختی بود که تا حدودی و با گذشت چند ماه از سال تحصیلی انجام شد اما مدیران مدرسه هر روز ایده تازه‌ای برای کارنامه‌دادن و ارائه فعالیت‌های پرورشی و... به صورت آنلاین و با روش‌های نوین دارند که واقعا از توان چنین معلمانی با سابقه طولانی و نزدیک به سن بازنشستگی خارج است. بهتر نیست در چنین شرایطی هرچه سریعتر به فکر استخدام نیروهای تازه و جوان برای تدریس و آموزش به دانش‌آموزان باشیم؟

#هوای- اهواز
کامرانی از اهواز:
آقایان مسؤول به خدا ایران فقط تهران نیست. همین که موضوع آلودگی هوای تهران حل شد همه فراموش کردند این موضوع را که خوزستان مدت‌هاست در تمام سال با مشکل آلودگی هوا و گرد و غبار دست به گریبان است. صدای ما را هم بشنوید. آب شرب شهر اهواز بسیار آلوده و شور است؛ آنقدر که دستگاه‌های تصفيه آب به‌دلیل کارکرد مداوم همیشه خراب است.

#شهرک_ آزمایش
صالحی از تهران:
شهرک گل‌ها واقع در منطقه 14 در اتوبان محلاتی شده است محل جولان خودروهای تعلیم رانندگی؛ ساعتی از روز نیست که کمتر از 30 خودرو در این شهرک حضور نداشته باشد. بسیاری از صاحبان خودروهای ساکنان به‌واسطه حضور خودروهای تعلیم رانندگی بد پارک می‌کنند تا مانعی باشند برای برخورد احتمالی. گوش کسی هم بدهکار نیست که این شهرک مسکونی است و نه شهرک آزمایش.