رادو در آستانه شکایت یک میلیون یورویی

تبعات قرارداد غیر‌حرفه‌ای پرسپولیس با گلر 32 ساله کروات

رادو در آستانه شکایت یک میلیون یورویی

 بوژیدار رادوشویچ در آستانه جدایی از سرخ‌پوشان قرار دارد و اگر باشگاه پرسپولیس طی چند روز آینده طلب 150 هزار دلاری او را نپردازد، رادو علاوه بر فسخ قرارداد با باشگاه، پرونده جدیدی را در فیفا علیه باشگاه پرسپولیس باز خواهد کرد.
داستان از این قرار است که رادوشو‌یچ همچنان با پرسپولیس دچار اصطکاک است و خواهان دریافت مطالبات خود در موعدی است که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت آن را ندارد. باشگاه پرسپولیس قرار است اوایل فروردین ماه 120 هزار دلار به او بپردازد اما رادو مدعی است طلب باشگاه به او 150 هزار دلار است و باید تا چند روز آینده پرداخت شود.
نگاهی دقیق به این منازعه نشان می‌دهد که رادو تا حد زیادی سعی دارد پرسپولیس را تحت‌فشار قرار دهد و بی‌شک دلیل اصلی این موضوع نیز قرارداد بلند‌مدتی است که با باشگاه بسته شده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس در مواجهه با این دروازه‌بان کروات مدت زمان قرارداد اوست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، طولانی‌مدت‌ترین قراردادی که در پرسپولیس وجود دارد، قرارداد رادو با باشگاه است. قراردادی که تا سال 1403 ثبت شده و اسباب گلایه مجید سمیعی و مدیران زیر‌مجموعه اش را به همراه داشته است.
بوژیدار اگر از ایران برود و از پرسپولیس شکایت کند، باشگاه مجبور است مبلغی حدود یک میلیون یورو به او بپردازد.
در حالی که رادو تا پایان این فصل با پرسپولیس قرارداد داشت اما محمد‌حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس که هنوز سرخ‌پوشان هر از چند گاهی با ترکش‌های مدیریتی او مواجهند، در اقدامی عجیب با این دروازه‌بان 32‌ساله برای 3 فصل دیگر قراردادی را تمدید کرد تا امروز باشگاه پرسپولیس در مواجهه با درخواست عجیب این دروازه‌بان مجبور است دست به عصا باشد. هنوز مشخص نیست توجیه انصاری‌فرد و مدیران زیر مجموعه‌اش برای تمدید قرارداد سه‌ساله با این دروازه‌بان کروات با توجه به سن و سالی که دارد، چه بوده است.اما بر اساس هر استدلالی، این قرارداد طولانی‌مدت باعث شده تا این روزها دست‌های پرسپولیس مقابل برخوردهای قهری و زیاده‌خواهانه رادو، کاملا بسته باشد.