پای جادوگری در میان است

ماجرای دعوای شدید زلاتان و لوکاکو در دربی میلان

پای جادوگری در میان است



بازی اینتر و میلان در جام‌حذفی ایتالیا درحالی با پیروزی 2 بر یک اینتری‌ها تمام شد که دربی شهر میلان مدت‌ها بدون حاشیه یا درگیری خاصی برگزار می‌شد، اما وقتی در یک طرف ماجرا زلاتان ابراهیموویچ قرار دارد می‌توان انتظار هر اتفاقی را داشت. درگیری که در اواخر نیمه‌اول بازی سه‌شنبه شب بین زلاتان و لوکاکو شروع شد، روز گذشته به صفحات مجازی هم کشیده شد. لوکاکو روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود فقط یک جمله نوشت: پادشاه جدید شهر. خطاب او مستقیما به ایبرا بود که چند وقت پیش ادعا کرده بود تنها پادشاه شهر میلان است. حالا رسانه‌ها جزئیات بیشتری در مورد آن درگیری منتشر کرده‌اند.  در ابتدای درگیری مهاجم بلژیکی اینتر به زلاتان می‌گوید  که بعد از بازی می بینمت. مهاجم سوئدی میلان هم در جواب می‌گوید: برو پیش مامانت و به چرت و پرتای جادو و جمبلت برس. همین یک جمله باعث عصبانیت شدید لوکاکو شد. حالا ماجرای این جمله چیست؟  داستان را یکی از مدیران و سهامداران تیم اورتون یعنی فرهاد مشیری بازگو کرده است. مشیری گفته که در سال 2018 لوکاکو پیشنهاد تمدید قرارداد با اورتون را به خاطر توصیه جادوگرش رد کرده بود. ماجرا از این قرار بود که اورتون قراردادی بهتر از چلسی به لوکاکو پیشنهاد کرد و لوکاکو و ایجنتش نیز در جلسه‌ای برای امضای قرارداد حاضر شدند. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا وقتی که لوکاکو به مادرش زنگ زد. سپس او گفت که به سفری در آفریقا رفته و با جادوگری دیدار کرده و به او گفته‌اند که لوکاکو باید به چلسی برود. البته لوکاکو این داستان را رد کرده و در نهایت هم به جای چلسی به منچستریونایتد رفت. لوکاکو حتی بعدها مشیری را تهدید کرد که از او به ‌دلیل این داستان شکایت خواهد کرد. با وجود تکذیب لوکاکو، این داستان مدت‌ها تیتر روزنامه‌ها بود و به نظر می‌رسد که ابراهیموویچ نیز این ماجرا را به خاطر داشته و دقیقا می‌دانسته چه بگوید که لوکاکو عصبانی شود . لوکاکو آنقدر از حرف‌های زلاتان عصبانی شده بود که حتی پس از پایان نیمه اول و در تونل ورزشگاه نیز قصد درگیری با زلاتان را داشت و
هم تیمی‌هایش مجبور شدند به زور او را نگه دارند. هرچند شنیده شد که توهین ها به بستگان یکدیگر در راه رفتن به رختکن نیز ادامه داشت و این دو بازیکن با به زبان آوردن زشت ترین الفاظ ممکن از خجالت یکدیگر درآمدند.
صفحه نخست روزنامه‌های ایتالیا نیز روز گذشته بخش زیادی از گزارش‌های خود را به این اتفاق اختصاص دادند. در همین رابطه، توتو اسپورت تیتر زده «خشم اینتر». کوریره دلو اسپورت تیتر  «ایبرا-لوکاکو: شرم» را انتخاب کرد و لاگازتا دلو اسپورت تیتر زده:
«نزاع ایبرا-لوکاکو.»