حق با شماست

حق با شماست

# خاموشی- معابر                                                   
دلاوری از تهران:
چراغ‌های روشنایی معابر و کوچه‌های محله مینی‌سیتی بیشتر مواقع خاموش است که این موضوع مشکلاتی برای ساکنان این منطقه به‌وجود آورده است.

# تجمع- اماکن-‌ عمومی
یک شهروند:
 به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و تجمع در مراکز خرید و اماکن عمومی افزایش یافته است که منجر به بروز موج بعدی بیماری کرونا خواهد شد.

# تورم - قارچ
قائمی از تهران:
 قیمت قارچ در برخی نقاط شهر به‌دلیل سوءاستفاده عوامل توزیع با نرخ‌های بالاتری بین 27 تا 55 هزار تومان عرضه می‌شود. این موضوع باعث شده که قارچ با قیمت بالاتری به مشتری‌ها به فروش برسد.

# آسفالت -نیرو هوایی
حسنی از تهران:
آسفالت خیابان سی‌متری نیرو‌هوایی خراب و پر از چاله و دست‌انداز است. لطفا نسبت به ترمیم و روکش آسفالت در این خیابان اقدام کنید.

# آموزش- کوره ‌آجرپزی
شریعتی از شمس‌آباد:
 از مسؤولان تقاضا می‌کنم به مشکلات آموزشی کودکان ساکن کوره‌پزخانه‌های شمس‌آباد واقع در منطقه 18 رسیدگی کنند. شرایط آموزشی کودکان اصلا
مناسب‌نیست.

# پایانه - آزادی
وزیری از تهران:
 لطفا مسؤولان وزارت بهداشت و درمان بر اغذیه‌فروشان  پایانه آزادی که بدون نظارت کارشناسان بهداشت، کار می‌کنند، نظارت کند. در شرایطی که ویروس کرونا هم شایع است، آنها خوراک نامرغوب می‌فروشند؛ ساندویچ‌های خود را با روغن سوخته تولید می‌کنند و تنقلات کهنه و مانده و حتی تاریخ انقضا گذشته، به ‌دست مسافرانی که از آنها خرید می‌کنند، می‌فروشند.