تلنگر

تلنگر

 مردی با جا زدن خود به عنوان کارمند شرکت کارگزاری بورس، پنج میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرد. افرادی با حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز از این متهم شکایت کردند. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که متهم سوژه‌هایش را در فضای مجازی یافته و بعد از اعتمادشان عنوان کرده که کارمند یکی از کارگزاری‌های معروف بورس است و با انگیزه سرمایه‌گذاری آنها را فریب داده و با گرفتن پول از آنها کلاهبرداری کرده است. جست‌و‌جو‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این‌که رد او در شهر تهران به دست آمد و بازداشت شد. با دستگیری متهم، معلوم شد تاکنون پنج میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
 سه دختر نوجوان دهدشتی که قصد خودکشی همزمان را داشتند ناکام ماندند.  این سه دختر نوجوان در دهدشت تصمیم به خودکشی از پشت‌بام ساختمان‌های سه‌طبقه مسکن مهر داشتند که یک نفرشان اقدام به این کار کرد. دو نفر دیگر با دخالت مردم و پلیس از کار خود منصرف شدند اما نوجوان اولی که اقدام به خودکشی کرده بود دچار آسیب‌دیدگی شد و تحت درمان است.
 واژگونی خودرو در محور گرگان به کردکوی سه‌کشته برجای گذاشت. این خودروی سمند در محور گرگان به کردکوی در حرکت بود که در حوالی نودیجه واژگون شد. نیروهای امدادی هلال‌احمر کردکوی در محل حاضر شده و به امدادرسانی پرداختند. سه نفر از سرنشینان خودرو به‌دلیل شدت صدمات فوت شدند و یک مصدوم حادثه نیز روانه بیمارستان شد.
 پنج نفر از کوهنوردان گرفتار در کولاک در ارتفاعات توچال نجات یافتند. این گروه پنج نفره از کوهنوردان که در ارتفاعات اطراف کوهپیمایی کرده بودند‌ در ارتفاعات شمالی تهران به‌علت کولاک شدید مسیر خود را گم کرده و در تماس با آتش‌‌نشانی کمک خواستند که آنها همراه امداد کوهستان در محل حاضر شدند و این گروه پنج نفر کوهنوردان که در محدوده حد‌فاصل بین ایستگاه هفت و قله راه را گم کرده بودند‌، یافتند.