کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مرد اعدامی که از پنج سال قبل در زندان به سر می‌برد، با گذشت اولیای دم بخشیده شد. این مرد زندانی دی سال94 در پی اختلاف با فردی با او درگیر شد و وی را به قتل رساند. او بعد از این جنایت دستگیر و پنج سال در زندان آبیک به سر می‌برد. سرانجام مرد اعدامی توانست با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای آبیک، رضایت خانواده مقتول را جلب کند و بخشیده شود.  
دو نفر در دو حادثه جداگانه بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم شدند. درحادثه نخست مردی 38ساله ساوجی در خودرویش در حال ساخت ترقه بود که موادمحترقه منفجر و مچ پای راست او قطع و وی راهی بیمارستان شد.  حادثه دوم، در خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر همدان رخ داد. پسر 16ساله‌ای  با مواد اولیه‌ای که در خانه داشت، مشغول تهیه و تولید موادمحترقه دست ساز بود که مواد منفجر شد. او مصدوم و در بیمارستان بستری شد.
سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه چهاردانگه، با شناسایی یک باند حرفه‌ای قاچاق انسان، حدود 100مهاجر غیرقانونی  را بازداشت کردند. این عملیات در یکی ازباغ‌های حاشیه اسلامشهر انجام شد و مخفیگاه باند قاچاقچیان انسان لو رفت. حدود ۱۰۰نفر از مهاجران غیرقانونی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. این اتباع کشورهای افغانستان، بنگلادش و پاکستان از مناطق تحت کنترل داعش و طالبان فرار کرده بودند.
زن عصبانی هنگام درگیری با دختر 15ساله‌اش  او را با ضربه مجسمه برنجی به قتل رساند. ساعت ۲۰ و ۴۰دقیقه شانزدهم اسفند امسال، گزارشی از مصدومیت فردی به علت درگیری خانوادگی در یکی از محله‌های شهرستان خمین به پلیس گزارش شد. ماموران آنجا حاضر شدند و مشاهده کردند دختری ۱۵ساله از ناحیه سر دچار مصدومیت شده که بعد از انتقال به بیمارستان  فوت کرد.  مادر به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و در جریان تحقیقات گفت که  بر سر مساله‌ای جزئی  با دختر نوجوانش  دعوایش شده و با شدت گرفتن درگیری، عصبانی شده و  مجسمه برنجی‌ای که کنار دستش بوده را سمت فرزندش پرت کرده که  او از ناحیه سر مصدوم شده و فوت کرده است.