خودکشی از روی پل بعد از قتل برادر

خودکشی از روی پل بعد از قتل برادر

بیمار روانی که به اتهام برادرکشی، تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت بود پیش از دستگیری با پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، زن میانسال همراه شوهرش و دو پسر جوانش در خانه‌ای در محله مرزداران تهران زندگی می‌کرد. صبح روز سی‌ام مرداد امسال، او برای شستن لباس به حمام خانه رفت. شوهرش نیز در حیاط مشغول آبیاری درختان شد. دو پسر 37و 40 ساله‌اش نیز در اتاق نشیمن روی مبل‌های خانه نشسته و مشغول تماشای تلویزیون بودند. اما بعد از زمانی کوتاه پدر خانواده در حیاط خانه با پسر 40ساله‌اش روبه‌رو شد که آثار لکه‌های خون روی دستانش نقش بسته بود و در حالی که چاقویی به دست داشت، فریاد زد به داد پسر دیگرت برس و بعد فرار کرد. پدر وقتی وارد خانه شد دید پسر جوانش زخمی شده و مقابل تلویزیون افتاده است. او همان موقع به پلیس و اورژانس زنگ زد که آنها آمدند و معلوم شد پسر 37ساله براثر چهار ضربه که به سر، صورت و دو کتفش اصابت کرده، به قتل رسیده است.   در جریان تحقیقات از این خانواده معلوم شد متهم به قتل فراری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داشته اما مدتی بوده به بیماری روحی و اختلال روانی مبتلا شده و تحت درمان قرار داشته و چند بار هم در مرکز روانی بستری بود. تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد. اما بی‌نتیجه ماند تا این‌که بعد از هفت ماه مشخص شد، او 14 آبان امسال درحالی که هیچ‌گونه مدارک هویتی همراهش نبوده شب هنگام بالای پل عابر پیاده‌ای در شهرک ولیعصر(عج) تهران رفته و با پریدن از روی پل به زندگی‌اش پایان داده است. دراین مدت هم به عنوان مجهول‌الهویه در پزشکی قانونی بوده است.
 با هماهنگی قضایی، خانواده وی به پزشکی قانونی معرفی شدندکه آنها با دیدن جسد مرد جوان تایید کردند او همان پسرشان بوده که مرتکب قتل برادرش شده است.