نسخه Pdf

انیمیشن‌سازی با سر انگشت

انیمیشن‌سازی با سر انگشت

اگر می‌خواهید در عرض چند دقیقه هم از کاری که می‌کنید لذت ببرید و هم از چیزی که ساخته‌اید راضی باشید، حتما اپلیکیشن FlipaClip را روی گوشی خود نصب کنید. FlipaClip یک ابزار عالی برای ساخت انیمیشن است و به شما کمک می‌کند با سرانگشتان خود و با چند خط، یک انیمیشن زیبا بسازید.
برای شروع می‌توانید با حرکت یک توپ شروع کنید. یک توپ را در حالت‌های مختلف و فریم به فریم بکشید. اپ به شما این امکان را می‌دهد تا به شکل دقیق ببینید که توپ در فریم قبلی در چه حالتی قرار داشته است. می‌توانید پروژه‌های مختلفی تعریف کنید و انیمیشن‌های متنوع بسازید. مکانیسم این اپ دقیقا شبیه ساخت انیمیشن‌های قدیمی است یا همان کاری که کنار دفترچه یادداشت‌تان انجام می‌دادید.
جالب این‌که این اپ حتی به فشار دست‌تان روی صفحه هم حساس است. البته هرچه صفحه گوشی‌تان بزرگ‌تر باشد، طراحی راحت‌تر است. اما با این حال، شما می‌توانید برای طراحی راحت‌تر زوم کنید و جزئیات تصاویر را بهتر طراحی کنید. اگر از گوشی‌های قلمدار مانند سری نوت سامسونگ استفاده کنید، که دیگر کار عالی می‌شود. چرا که این اپلیکیشن از قلم‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. در آخر این‌که شما می‌توانید به‌راحتی ویدئوی نهایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از نتیجه کار لذت ببرید.