سهراب ایران به المپیك هم نمی‌رسد؟

دكتر نوروزی توضیح می‌دهد

سهراب ایران به المپیك هم نمی‌رسد؟

در شرایطی كه سهراب مرادی، وزنه‌بردار المپیكی ایران كتف آسیب دیده‌اش را به تیغ جراحان سپرده است هنوز به‌طور قطع مشخص نیست او بتواند سال آینده در المپیك هم شركت كند. این را دكتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشكی ورزشی ایران می‌گوید.
 از آخرین وضعیت سهراب مرادی چه خبر؟
به نظر ما دیگر نیازی نیست او در آلمان بماند. قرار بر این بوده ظرف همین یكی دو روز به ایران برگردد تا ادامه درمان را در ایران انجام بدهد. مرادی از چند روز پیش تمرینات با وزنه را آغاز كرده است. او باید در تهران هم همین روند تمرینی را دنبال كند و همچنان هم زیر نظر متخصصان باشد تا به مرور بهبود كامل حاصل شود.
 با این شرایط می‌تواند به حضور در المپیك امیدوار باشد؟
طبق اطلاعات من و تا زمان المپیك، دو مرحله رقابت‌های انتخابی دیگر در وزنه برداری برگزار می‌شود كه قرار است سهراب مرادی در آنها شركت داشته باشد. مرحله اول آبان امسال و مرحله دوم اردیبهشت سال آینده است. در مسابقات آبان صرف حضور برای سهراب مرادی اهمیت دارد اما در رقابت‌های سال آینده او می‌خواهد وضعیت خود را برای المپیك
قطعی كند.
 پس می‌شود به حضورش در المپیك امیدوار بود؟
من نمی‌توانم در این مورد با قاطعیت اظهارنظری داشته باشم به خصوص كه شرایط وزنه‌برداری به‌خاطر بالابردن وزنه‌هایی با سنگینی زیاد، متفاوت از سایر رشته‌ها و ورزشكاران‌شان است.