نقش ورشكسته را در «در كنار هم2» دارم

نقش ورشكسته را در «در كنار هم2» دارم


رامین ناصرنصیر، بازیگر سریال «در كنار هم ۲» با اشاره به ویژگی‌های نقشی كه در این مجموعه بر عهده دارد، بیان كرد زیاد فرصت نمی‌كند تلویزیون ببیند.
ناصرنصیر، بازیگر سریال تلویزیونی در كنار هم ۲ در گفت‌وگو با مهر درباره نقش خود در این اثر توضیح داد: من نقش سیاوش پسر كوچك خانواده را دارم كه در سری دوم این سریال به خانواده اضافه می‌شود و در تضاد با دیگر برادر خود روحیات خاصی دارد.
وی ادامه داد: سیاوش برخلاف شخصیت برادرش كه آرش نوذری آن را ایفا می‌كند كمتر منطقی است و تصمیمات نسنجیده‌ای دارد. او كسب و كاری در جزیره كیش راه انداخته و چون به دنبال آن خانه و زندگی خود را از دست داده است و با شكست مالی مواجه شده، به تهران برمی‌گردد و به خانواده خود
پناه می‌برد.
ناصرنصیر كه با نقش «هوشنگ» در سریال «شهرزاد» در دو سال اخیر بین مخاطبان بیشتر شناخته می‌شود، درباره معیارهایش در انتخاب نقش‌های سینمایی و تلویزیونی بیان كرد: من خیلی در انتخاب نقش‌ها حسی عمل می‌كنم یعنی بیشتر به این فكر می‌كنم كه چقدر دوست دارم در كنار
یك گروه باشم.
در حالی كه اگر بخواهیم از نظر معیارهای حرفه‌ای ارزیابی كنیم، ممكن است این انتخاب‌ها بعضا اشتباه هم باشند، اما به این فكر می‌كنم كه حالم با ایفای كدام نقش و كار كردن با چه مجموعه‌ای بهتر است.
وی در پایان در پاسخ به این كه خودش چقدر اهل تماشای تلویزیون است، عنوان كرد:  در همه جای دنیا برنامه‌های تلویزیونی ممكن است تناسبی با نیازها و علاقه‌های افراد نداشته و بیشتر سرگرم‌كننده باشند.  البته ممكن است در مورد علایق عده‌ای مناسب باشد.
در كنار هم ۲ با محوریت موضوعاتی همچون شیوه‌های فرزندپروری، بررسی خانواده‌های مستبد و سهل‌انگار، تشریح ویژگی‌های خانواده مستعد اعتیاد و... در ۴۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای روایت می‌شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی‌گیرد كه بنا به دلایلی در یك خانه ساكن می‌شوند و ماجراهایی میان آنها شكل می‌گیرد.