از خودكشی دختر كوهنورد  تا شلیك مرگبار به مرد شرور

از خودكشی دختر كوهنورد تا شلیك مرگبار به مرد شرور


 آخرین روزهای تعطیلات پایان هفته تهران با خودكشی دختر كوهنورد و مرگ شرور مسعودیه پایان گرفت.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت
22 و 50 دقیقه پنجشنبه یازدهم مهر امسال، یكی از ماموران كلانتری ستارخان در تماس با بازپرس ساسان غلامی، كشیك قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشكوك دختر 15 ساله‌ای خبر داد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محله ستارخان و بررسی اولیه متوجه شدند دختر 15 ساله كه كوهنورد بوده، از پشت‌بام طبقه چهارم ساختمان به كوچه پرت شده و فوت كرده است. ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند برادر 19 ساله این دختر در تلاش بوده او را از پریدن از پشت‌بام منصرف كند كه نتوانسته و مرگ تلخ او رقم خورده است. برادر این دختر در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مادرم به رفتارهای پدرم سوءظن پیدا كرده بود و همین باعث شد آنها مدتی دور از هم زندگی كنند. من، خواهر و مادرم در محل حادثه زندگی می‌كردیم.
 20دقیقه قبل از مرگ خواهرم او را همراه پسر مورد علاقه‌اش در محله مان دیدم. با آنها دعوا كردم. خواهرم به خانه بازگشت و من آن پسر را تا چند كوچه تعقیب كردم كه متواری شد .زمانی كه به خانه آمدم، خواهرم بالای پشت‌بام رفته بود، هر چه التماس كردم پایین بیاید قبول نكرد و خود را به پایین انداخت و فوت شد.
تحقیقات تكمیلی درباره این پرونده در حالی ادامه دارد كه بازپرس جنایی دستور احضار پسر مورد علاقه دختر نوجوان را برای تحقیقات صادر كرد.
دومین حادثه‌ای كه در پایان هفته پایتخت رقم خورد، شلیك مرگبار پلیس به یكی از شرورهای محله مسعودیه بود. عصر نهم مهر امسال بود كه ماموری از كلانتری مسعودیه كه به‌عنوان گشت موتوری بود، مرد پراید سواری را دید كه چند خودرو را
در هم كوبیده و با سرعت بالایی كه در حركت بود، سه رهگذر را زیر گرفته و بعد از مصدوم كردن آنها به فرارش ادامه داد. با حضور امدادگران اورژانس در محل دو مصدوم سرپایی درمان و نفرسوم به بیمارستان لقمان منتقل شد . ماموران كلانتری همچنان در تعقیب مرد پراید سوار بودند و با اخطار ازاو خواستند كه توقف كند، اما راننده به این اخطارها توجهی نكرد و به فرارش ادامه داد.
در جریان این تعقیب و گریز مامور پلیس به استعلام از پلاك خودروی پراید پرداخت كه معلوم شد مالك آن محمد 25 ساله و از شرورهای مسعودیه است. در جریان این تعقیب و گریز مامور كلانتری دو تیر به سمت شرور پراید سوار شلیك كرد و باعث زخمی شدن او از ناحیه زیر دنده سمت چپ و پای چپش شدو سرانجام خودرو متوقف شد. در بازرسی از خودرو مقداری تریاك كشف شد. شرور زخمی به بیمارستان لقمان انتقال یافت كه شامگاه پنجشنبه یازدهم مهر امسال فوت كردومرگ او به بازپرس ساسان غلامی، كشیك قتل دادسرای جنایی تهران، گزارش و قرار شد از مامور پلیس تحقیق شود. كارشناسان اسلحه‌شناسی تشخیص هویت پلیس هم موضوع را بررسی می‌كنند تا معلوم شود مامور پلیس قانون به‌كارگیری سلاح را استفاده كرده یا نه؟