واكنش وزیر ورزش به مجادله كی‌روش و برانكو

واكنش وزیر ورزش به مجادله كی‌روش و برانكو

سعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت در واكنش به حمله لفظی كی‌روش به سرمربی پرسپولیس گفت: در این شرایط بهتر است همه حامی تیم ملی باشیم.وی افزود: پیش‌بینی می‌كنیم نتایج خوبی در این جام كسب كنیم. برای دیدن مسابقات به دبی خواهم رفت. 
وزیر ورزش درباره آخرین وضعیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: این كار در استادیوم‌های مختلف نیاز به ورودی مجزا، معبر و مكان مجزا و سرویس و خدمات مجزا دارد. همه این امكانات در ورزشگاه‌های مختلف وجود دارد و یا در كوتاه‌ترین زمان ممكن قابل فراهم كردن است.
وی با اشاره به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نیمه دوم سال 84 اضافه كرد: در آن جلسه مصوبه‌ای صورت گرفت كه دوستان دستگاه قضایی به آن اشاره می‌كردند كه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی حكم قانون را دارد. در جلسه‌ای كه دو هفته قبل داشتیم، اعضای كمیسیون فرهنگی و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع را مطرح كردند و دبیر شورا قول داد كه تجدید نظری در این ارتباط صورت گیرد.
سلطانی‌فر خاطرنشان كرد:‌ شرایط امروز با گذشته متفاوت است و خوشبختانه نظام این امكان را فراهم كرده كه زنان در همه مكان‌ها و مناسبت‌ها و رویدادها حضور داشته باشند. دلیلی ندارد این امكان را برای زنان در ورزشگاه‌ها و امكان ورزشی فراهم نكنیم؛ البته با رعایت همه مسائل شرعی و فرهنگی. وزیر ورزش گفت: زیرساخت‌ها در این ارتباط كاملا فراهم است و مشكلی برای ورودی مجزا، معبر و مكان مجزا و سرویس و خدمات مجزا نداریم. امیدواریم با گزارشی كه برای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال كرده‌ایم، كارهای كارشناسی در این ارتباط انجام و این مصوبه اصلاح شود. امیدواریم به مرور و با فراهم شدن شرایط در مكان‌های مختلف ابتدا در بازی‌های ملی این موضوع را فراهم كنیم.