حق با شماست

حق با شماست

 # فرو نشست -زمین
علیخانی از تهران:
 باز هم فرونشست زمین و ایجاد حفره در منطقه مولوی تهران را شاهد بودیم. چرا مسؤولان شهری فكری به حال این موضوع نمی‌كنند تا با جان و مال مردم بازی نشود؟

# سرقت - خودرو
شمس‌الدین از تهران:
 شب‌ها در خیابان خزانه و حوالی پارك ابریشم لوازم اغلب خودروها به سرقت می‌رود. نیروی انتظامی برای امنیت این منطقه تدبیری بیندیشد.

# کارگر - خارجی

كریمی از ورامین:
 متاسفانه كارگران خارجی در بیشتر شهرك‌های صنعتی و كارگاه‌های تولیدی ورامین به علت کم بودن دستمزدشان، مشغول به كارند، در حالی که جوانان ایرانی بیكار و جویای شغل هستند.

 # دولت - گرانی
صفری از گرمسار: 
دولت محترم چرا فقط به فكر افزایش قیمت‌ها و دادن مجوز به گرانی‌هاست؟ چرا هیچ اقدامی بابت افزایش كیفیت كالاهای ایرانی صورت نمی‌دهد؟

# دلار ـــ‌ زندگی
شاهرخی از تهران: 
با كاهش قیمت دلار فقط تلفن همراه اندكی كاهش قیمت داشت و هیچ یك از كالاها كاهش قیمت نداشته است. لازم به ذكر است كه قرار بود لوازم خانگی نیز عقب‌نشینی قیمت داشته باشد كه این وعده نیز كذب درآمد.

جوابیه
در پی درج پیامی در 12 آذر 1397 با عنوان «بزرگراه قم» مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام كرد: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران - قم تعداد ده مجتمع خدماتی رفاهی درحال بهره‌برداری، تعداد دو مجتمع در حال ساخت وجود دارد، همچنین تعداد هفت فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های خدماتی - رفاهی صادر شده است كه تعداد شش مجتمع در مسیر قم به تهران واقع شده است و محور یادشده از لحاظ توزیع و پراكنش از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با بهره‌برداری از مجتمع‌های جدید در آینده نیز پیش‌بینی می‌شود شرایط مناسب‌تری برای رفاه هموطنان عزیز فراهم شود.