نسخه Pdf

تمام تنظیمات ویندوز در یك پوشه

تمام تنظیمات ویندوز در یك پوشه

سیستم‌عامل ویندوز یكی از محبوب‌ترین سیستم‌های‌عامل در كشور ماست كه بدون شك بیش از 90 درصد بازار مصرف رایانه را در ایران به خود اختصاص داده است. با وجود این، مرور زمان و تغییرات ایجاد شده در این سیستم‌عامل موجب تغییر فراوان آن شده و به همین دلیل برخی از تنظیمات كه پیش از این دسترسی به آنها بسیار دشوار بود، در آسان‌ترین مسیر دسترسی واقع شده و از سوی دیگر یافتن برخی تنظیمات كه در دسترس بودند، اندكی پیچیده شده است. این امر موجب شده بسیاری از كاربران نتوانند با سرعت و دقتی كه می‌خواهند به تنظیمات سیستم‌عامل ویندوز دسترسی پیدا كنند. با این شرایط، تنظیمات ویندوزهای مدرنی مانند ویندوز 10 در چند نقطه قرار گرفته‌اند، ولی می‌توان با یك روش بسیار ساده، تمام تنظیمات دستگاه را در یك بخش متحد در اختیار داشت. این امكان در ویندوز را God Mode می‌نامند كه در آن تمام تنظیمات دستگاه و قطعات و نرم‌افزارهای داخلی آن به كمك یك پوشه در اختیار كاربر قرار می‌گیرد. در ادامه به شما آموزش می‌دهیم چطور می‌توانید این پوشه را روی سیستم خود ایجاد كنید و تنظیمات را در اختیار داشته باشید. نیازی به انجام یك كار پیچیده و دشوار ندارید، بلكه فقط باید سراغ انجام این مراحل بروید:
عبارت زیر را در یك فایل متنی بنویسید و آن را آماده نگه دارید:
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
  یك پوشه جدید روی دسكتاپ خود ایجاد كنید.
  عبارت بخش یک را كپی كنید و نام پوشه خود را به آن تغییر بدهید.
  پوشه ایجاد شده، شكل خاصی پیدا خواهد كرد و به شكل یكی از پوشه‌های سیستمی شما در می‌آید.
  با ورود به این پوشه، تمام تنظیمات سیستم در اختیار شما قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید هریك از آنها را تغییر دهید و به‌راحتی با آن كار كنید.
نكته: تنظیمات در این پوشه به‌صورت دسته‌بندی شده نمایش داده می‌شوند و به همین دلیل می‌توانید هر دسته را باز یا بسته و مدیریت دسترسی به آنها را آسان كنید.