عادل باشیم!

عادل باشیم!

 روزنامه «آرمان امروز» عكسی بزرگ از عادل فردوسی‌پور را منتشر كرده و نوشته «شبكه سه عادل باشد». این روزنامه روتیتر «حذف نامرئی نخبگان در ورزش بعد از سیاست» را برای این تیتر انتخاب كرده، اما به نظر می‌رسد حس كرده باز هم نتوانسته حرفش را بزند. به همین علت یك زیرتیتر هم برای تیتر خود انتخاب كرده و نوشته «فروغی، بابت محدودیت عادل فردوسی‌پور و ریزش مخاطبان، حاضر به پاسخگویی هست؟»
به نظر می‌رسد این تیتر، روتیتر و زیرتیتر انتخابی برای گزارش «آرمان امروز» بیشتر گمانه‌زنی است تا گزارشی ژورنالیستی. به این خاطر كه در زیرتیتر پرسشی مطرح شده كه نشان می‌دهد گفت‌وگویی با مدیر شبكه سه سیما صورت نگرفته و تنها گمانه‌زنی شده است. در كنار این باید دید روزنامه به چه آمار و ارقامی دسترسی داشته كه نوشته ریزش مخاطبان باید از سوی مدیر شبكه پاسخ داده شود. علاوه بر این، نكته اصلی در تیتر این روزنامه است. محدودیت عادل فردوسی‌پور دقیقا چه معنایی دارد و این روزنامه از كدام محدودیت حرف زده است؟ به عبارتی باید از تیتر همین روزنامه استفاده كرد و گفت «آرمان امروز در گزارش نوشتن عادل باشد».
این در حالی است که آمار و ارقامی که از میزان پیامک‌های مخاطبان ویژه برنامه شبکه 3 برای جام ملت‌های آسیا منتشر شده، نشان می‌دهد که مخاطبان نه‌تنها ریزش نداشته‌اند بلکه همچنان پای کار برنامه فوتبالی شبکه سوم سیما با اجرای محمدحسین میثاقی هستند.