حق با شماست

حق با شماست

 #ترافیک- نارمک
سراوانی از تهران:
توقف خودروها در خیابان جانبازان به سمت میدان هلال‌احمر باعث ایجاد ترافیک و راهبندان مخصوصا در پیک ‌ترافیک می‌شود. لطفا رسیدگی شود.

#ترافیک- نیروهوایی
رجبی از تهران:
عبور عابران و توقف مسافربرهای شخصی روبه‌روی متروی نیروهوایی باعث ترافیک در دو لاین شرقی و غربی خیابان پیروزی می‌شود؛ تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم.

#مترو- تهویه
دهقان از تهران:
بعضی از قطارهای مترو فاقد تهویه مناسب هستند و گاهی در میانه راه از سیستم خارج می‌شوند. با توجه به حجم مسافران و بیماری کرونا امیدوارم تدابیری برای این مشکل اندیشیده شود.

#دلال-ارز
شیخی از تهران:
سوءاستفاده دلالان از کارت‌ملی شهروندان برای خرید و فروش ارز، بدون برخورد قانونی همچنان ادامه دارد؛ در چنین شرایطی اعمال قوانین سخت برای جلوگیری از این عمل به‌وضوح احساس می‌شود.

#افزایش- حقوق
دلپسند از تهران:
امیدوارم دولت محترم برای سال آینده، افزایش حقوق معقولی را برای کارگران و کارمندان در نظر بگیرد و باتوجه به تورم سنگین، این عقب‌افتادگی کمی جبران شود.

# طرح- آلودگی
ضمیری از تهران:
تغییرات پی‌درپی طرح‌ترافیک و آلودگی‌هوا جز افزایش ترافیک هیچ حاصلی ندارد و کمکی به کاهش ‌آلودگی نیز نمی‌کند؛ چنان که می‌بینیم در این روزها به‌طور متوالی با آلودگی‌هوا روبه‌رو هستیم.

#وعده- بورس
داوری از مشهد:
فروش اوراق و افزایش سودبانکی باعث خروج سرمایه‌گذاران از بورس می‌شود و این موضوع با وعده دولت برای ساماندهی بازار سرمایه تناقض دارد.

#پل- مدرس
کاظمی از تهران:
در بزرگراه شهیدمدرس، محدوده خیابان آرش به دلیل نبود پل عابرپیاده شاهد بروز تصادف هستیم. نصب یک پل در این منطقه می‌تواند این وضعیت را سروسامان بدهد. لطفا سازمان مربوط نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.