پایان امیدها برای زنده ماندن سالا

پایان امیدها برای زنده ماندن سالا

دور جدید جست‌وجوی تیم‌های امداد و نجات برای پیدا كردن سرنخ یا نشانه‌ای از هواپیمای مفقود شده حامل امیلیانو سالا نتیجه داد و لاشه این هواپیما كه سه‌شنبه دو هفته پیش از صفحه رادار محو شده بود، زیر آب‌های كانال مانش پیدا شد.
مهاجم آرژانتینی كه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از تیم نانت فرانسه به كاردیف پیوسته بود، در مسیر انتقال به ولز برای بازی در تیم جدید خود بود كه هواپیمای او بر فراز كانال مانش از صفحه رادار محو شد و جست‌وجوی‌های دو سه روزه اولیه برای یافتن او ثمری نداشت و جست‌وجوها متوقف شد اما با شكل‌گیری یك جنبش اینترنتی از سوی بازیكنان و اهالی فوتبال و كمك نقدی آنها، عملیات جست‌وجو از هفته گذشته دوباره آغاز شد تا این‌که سرانجام یكشنبه شب لاشه هواپیمای شخصی كوچكی كه حامل سالا بود، پیدا شد.
در واكنش به اعلام این خبر، هوراسیو سالا، پدر امیلیانو سالا به تلویزیون كرونیكای آرژانتین گفت: هنوز باورم نمی‌شود. رویایم این بود كه یك روز هواپیمای امیلیانو پیدا شود. یك رویای بد. یك رویای كابوسی. نمی‌دانم چه باید بگویم. پدر سالا در ادامه گفت: «من هر روز با مسؤولان جست‌وجو در تماس بودم ولی برایم سخت بود كه به آنها تلفن بزنم یا آنها با من تماس بگیرند. آنها آخرین بار به من گفتند كه چندین روز از حادثه سپری شده و هیچ نشانه‌ای از امیلیانو یا هواپیما پیدا نشده است.»