نكات هفته 25 لیگ جزیره

نكات هفته 25 لیگ جزیره

ستاره بازی تاتنهام با نیوكاسل كه با برتری یك بر سفر اسپرز همراه شد، سون هیونگ مین بود كه تنها گل تیم پوچتینو را به ثمر رساند. به این ترتیب این بازیكن كره‌ای در 10 بازی اخیر تیمش روی 14 گل به‌طور مستقیم تاثیر گذاشته است. او 9 گل زده و پنج پاس گل نیز داده است.

 گونزالو هیگواین در اولین بازی كه برای چلسی انجام داد دو گل به ثمر رساند. با این حساب هیگواین بعد از 19 سال به اولین بازیكن چلسی تبدیل شد كه در بازی خانگی تیمش دو گل به ثمر رسانده است. ماریو استانیچ در سال 2000 در بازی وستهام دو گل در خانه به ثمر رساند.

 ماركوس راشفورد با بازی‌ای كه این هفته در تركیب منچستر مقابل لسترسیتی انجام داد، به دومین بازیكن جوان تاریخ این باشگاه تبدیل شد كه به ركورد 100 بازی می‌رسد. او در روز بازی 21 سال و 95 روز داشت. جوان‌ترین بازیكن منچستر در این زمینه رایان گیگز است كه با 21 سال و 74 روز به ركورد 100 بازی رسید.

​​​​​​​ سرخیو آگوئرو با گل سریعی كه در بازی من‌سیتی مقابل آرسنال به ثمر رساند، به تنهایی صاحب ركورد دو گل سریع در تاریخ لیگ برتر است. آگوئرو این دو گل را در دو بازی اخیر تیمش به ثمر رسانده است. او در بازی قبلی مقابل نیوكاسل در ثانیه 24 و در بازی برابر آرسنال در ثانیه 46 گلزنی كرد.