خرید پرسپولیسی استقلال!

گادوین منشا به تیم رقیب پیوست

خرید پرسپولیسی استقلال!

خبر خیلی كوتاه بود و مختصر.اینكه گادوین منشا با امضای قراردادی به مدت یك فصل و نیم به استقلال پیوست. مدت‌ها بود كه برانكو ایوانكوویچ تصمیم به كنار گذاشتن بازیكن نیجریه‌ای خودش گرفته بود.حتی خرید بودیمیر هم به همین دلیل بود كه پروفسور دیگر گادوین را نمی‌خواهد.منشا هم كه دید جایی در تفكرات سرمربی پرسپولیس ندارد پای میز مذاكره نشست و با دادن كمی تخفیف، از سرخپوشان جدا شد.
اما شاید كمتر كسی فكرش را می‌كرد كه منشا به تیم رقیب یعنی استقلال برود. گادوین كه ظاهرا پیشنهاد دیگری مثل استقلال نداشت پس از چند روز مذاكره ترجیح داد تا در تیم  آبی پایتخت بازی كند. آن هم در تیمی كه ترافیك بالایی در خط حمله دارد. طوری كه آبی‌ها مجبور شدند جابر انصاری را به پیكان بدهند.اسماعیل گونسالوس،مرتضی تبریزی، روح‌ا... باقری، الهیار صیادمنش و فرشید اسماعیلی مهاجمان استقلال هستند كه با اضافه شدن گادوین منشا به جمع آنها، ترافیك در خط حمله شدیدتر خواهد شد.
باید دید منشا كجای تفكرات وینفرد شفر قرار می‌گیرد و پیرمرد آلمانی تا چه اندازه از توانایی‌هایی كه منشا دارد استفاده می‌كند. ضمن این‌كه استقلالی‌ها باید از لیست خودشان یكی دو بازیكن را خارج كنند، چرا كه هم ترافیك شدیدی در خط حمله این تیم وجود دارد و هم این‌كه ظاهرا لیست آنها برای ادامه فصل پر شده است.