ردپای دختر كی‌روش در قرارداد با كلمبیا

او جزیره پدرش را هم اداره می‌كند!

ردپای دختر كی‌روش در قرارداد با كلمبیا

كارلوس كی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی در آستانه امضای قرارداد با كلمبیاست. ظاهرا قرارداد او با ایران به پایان رسیده و حالا می‌تواند بدون مشكل قراردادش را با تیم ملی كلمبیا به امضا برساند. فدراسیون فوتبال این کشور که قصد دارد در رقابت‌های كوپا آمه ریكا قدرت‌نمایی كند، به همین خاطر سراغ كارلوس كی روش رفته است. توافقات قطعی صورت گرفته و حتی كارلوس كادر فنی خود را هم برای حضور در این تیم انتخاب كرده است. در این بین اما دیروز رسانه‌های كلمبیا خبر جالبی منتشر كردند. سایت «elespectador» كلمبیا خبر داد تنظیم قرارداد جدید كی‌روش به‌عهده دخترش بوده است.
شاید بد نباشد اطلاعاتی درباره دختر كی‌روش داشته باشید. او در آفریقای جنوبی زندگی می‌كند ولی معمولا در سفر است. دختر كی‌روش باید در سال چند بار به جزیره وامیزی، برزیل و همین طور پرتغال برود و به همه مسائل رسیدگی كند! او وكیل پایه یك و مسؤول رسیدگی به دارایی‌های پدرش است. كی‌روش در موزامبیك جزیره‌ای زیبا و با طبیعتی منحصربه‌فرد در اختیار دارد كه نامش وامیزی است. این جزیره هر سال گردشگران ثروتمند زیادی را به موزامبیك می‌كشد. این گردشگران بعد از پرواز به موزامبیك با یك هلی‌كوپتر اختصاصی عازم جزیره وامیزی می‌شوند تا مدتی را در آنجا بگذرانند. كی‌روش چند سال قبل در آنجا سرمایه‌گذاری هنگفتی كرد و در واقع جزیره به‌طور كامل در اختیارش است. حتی یك هتل بسیار زیبا هم دارد تا مهمان‌ها در آنجا اقامت كنند. از آنجا كه كی‌روش درگیر فوتبال است، دختر او به‌طور كامل امور را زیرنظر دارد و همه كارها را انجام می‌دهد. كی‌روش و همسرش در برزیل هم بیمارستانی دارند كه دخترش به مسائل این بیمارستان هم رسیدگی می‌كند. همچنین بخش عمده دارایی‌های او در پرتغال هم تحت نظر دخترش مدیریت می‌شود. كی‌روش همواره در كنار فوتبال فعالیت اقتصادی هم دارد، اما به‌دلیل مشغله زیاد همه چیز را به دخترش سپرده است. حالا پای او به فوتبال هم باز شده و به‌عنوان وكیل پدرش قرارداد جدید را امضا می‌كند. نكته اینجاست كه كلمبیا اعلام كرده پولی بابت قرارداد با كی‌روش با ایجنت‌ها نمی‌دهد و حالا مشخص شده در واقع دختر كارلوس بوده كه باعث این اتفاق شده است.
كی‌روش علاوه بر دخترش یك پسر هم دارد كه چند سال قبل به ایران آمده بود. او فوق‌لیسانس رسیدگی به سوانح طبیعی دارد و به نقاط مختلف دنیا سفر می‌كند تا در شرایط بحرانی كمك كند.