انتقام سپاه قطعی است

سردار سرلشکر جعفری در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی خاش به حامیان تروریست‌ها از جمله عربستان، امارات و پاکستان هشدار داد

انتقام سپاه قطعی است

فرمانده كل سپاه با اشاره به اطلاعات موثقی كه درباره برنامه‌ریزی‌های گسترده سرویس‌های جاسوسی عربستان وامارات برای ایجاد ناامنی در جنوب شرق ایران وجود، دارد گفت: ما انتقام خون شهیدان‌مان را از دولت‎های عربستان و امارات خواهیم گرفت و از رئیس‌جمهور می‌خواهیم به دنبال وعده‌ای كه دادند دستان ما را برای عملیات‌های انتقام‌جویانه بیش از گذشته باز بگذارند.
به گزارش میزان، سردار سرلشكر محمدعلی جعفری كه در مراسم تشییع پیكر شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان صحبت می‌كرد، افزود: طبق آنچه مسؤولان كشور ما و رئیس‌‌جمهور كه رئیس شورای عالی امنیت ملی نیز هست اشاره كردند، از این به بعد جمهوری اسلامی دیگر ملاحظات قبلی را نخواهد داشت و برای انتقام خون این عزیزان مستقیما وارد خواهد شد. وی ادامه داد: چرا ارتش پاكستان و سازمان امنیتی پاكستان به این گروهك‌های ضدانقلاب و تكفیری پناه می‌دهد؟ ما این پناه دادن و سكوت را نوعی حمایت از این گروهك‌ها می‌دانیم و سازمان امنیتی پاكستان باید در این رابطه پاسخگو باشد. جعفری تاكید كرد: سازمان اطلاعاتی پاكستان بدون تردید از محل اختفا و توطئه‌ریزی‌های این گروهك‌ها آگاه است ولی سكوت كرده است. وی با بیان این‌كه دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به‌سر آمده و دیگر نظام ما حمایت‌های مخفیانه شما از جانیان اسلام‌ستیز و گروهك‌های تكفیری را تحمل نخواهد كرد، گفت: دولت پاكستان نیز بداند از این به بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعات پاكستان از گروهك‌های تكفیری در كشور خود را بپردازد و بی‌شك این هزینه برای آنها بسیار سنگین خواهد بود.