نصرا...: مقاومت مرتباً قوی‌تر می‌شود؛ کسی جرأت جنگ علیه ایران را ندارد

ضمن تأکید بر بی‌نتیجه بودن نشست ورشو؛

نصرا...: مقاومت مرتباً قوی‌تر می‌شود؛ کسی جرأت جنگ علیه ایران را ندارد

سید حسن نصرا...، دبیرکل حزب‌ا... روز شنبه در مراسم یادبودی که حزب‌ا...در گرامیداشت فرماندهان شهید با عنوان «هداة الدرب» (هادیان راه) برگزار کرد (از طریق ویدئو کنفرانس) به سخنرانی پرداخت. این مراسم در شهرهای «النبی‌شیت، جبشیت و طیردبا» برگزار شد.
به گزارش فارس، نصرا... در ابتدای سخنرانی خود به فرماندهان شهید و خانواده‌های آنها درود فرستاد و افزود، رژیم صهیونیستی ادعا دارد از مجهزترین ارتش‌هاست اما فرماندهان شهید با دست خالی، این ارتش را به سخره گرفتند و علیرغم شرایط سخت آن زمان در مقابل دشمن ایستادند.  
نصرا... به روند عادی‌سازی روابط برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی و دیدار مقامات آنها با مقامات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و  ائتلاف سعودی و اماراتی و تکفیری‌ها را ابزارهای پروژه آمریکا در منطقه خواند.
دبیرکل حزب‌ا... تأکید کرد: محورهای کنونی ما، امکانات بسیاری بیشتر از آنچه مقاومت در سال 2000 در اختیار داشت، در اختیار دارد ؛ رمز قدرت ما در سلاح نیست بلکه در عقیده برای مقابله با دشمن است؛ تا زمانی که این عقیده باشد، دشمن نمی‌تواند ما را شکست دهد.
براساس گزارش «المیادین»، دبیرکل حزب‌ا... گفت، زمانی که وزیر خارجه آمریکا می‌گوید حزب‌ا... بیشتر از هر زمان دیگری قوی شده، درست است اما آنها گاهی در این موضوعات مبالغه می‌کنند.
 وی مسائل امروز در ونزوئلا را توطئه آمریکا برای تسلط بر نفت آن کشور خواند و برخی ادعاها مبنی بر حضور حزب‌ا... در این کشور را به سخره گرفت و گفت اینچنین صحبت‌هایی صحت ندارد و حزب‌ا... هیچ گروهی در آمریکای لاتین و خارج ندارد.
نصرا... درباره نشست ورشو گفت، این نشست برای حمایت از بنیامین نتانیاهو، محاصره ایران و هدف قرار گرفتن محور مقاومت برگزار شد اما هیچ دستاوردی نداشت. وی افزود: کنفرانس ورشو ما را نمی‌ترساند زیرا آنچه پیش از آن بوده، به مراتب بزرگتر بوده است.
دبیرکل حزب‌ا... ادامه داد، از دیگر اهداف کنفرانس ورشو پرداختن به مسأله فلسطین بود، اما درباره آن اصلا صحبت نشد با اینکه اسرائیل رأس تروریسم است. در واقع هدف حقیقی نشست ورشو، عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل  و علنی شدن روابط محرمانه مذکور بود.
نصرا... سپس به ایران پرداخت و گفت: ایران قوی‌تر از آن است که کسی بخواهد با جنگ آن را هدف قرار بدهد. وی در ادامه گفت: ملت‌های عربی باید برای نبرد مقابله با عادی‌سازی روابط آماده شوند. سران کشورهای عربی به خوبی می‌دانند این مسأله مورد قبول ملت‌هایشان نیست.