«بازی تاج و تخت» در فصل تابستان

«بازی تاج و تخت» در فصل تابستان


با نزدیك شدن زمان پخش فصل نهایی «بازی تاج و تخت»، زمان شروع كار فیلمبرداری سری جدید آن اعلام شد. سری جدید این درام تاریخی ماجراجویانه، تابستان سال جاری میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. داستان سری جدید سال‌ها قبل از شروع داستان این مجموعه اتفاق می‌افتد و حكم یك پیش درآمد را بر این داستان دارد. در عین حال، سازندگان مجموعه از آن به عنوان زائده‌ای بر مجموعه اصلی اسم می‌برند.
شایعات حكایت از آن دارد كه نام فصل اول سری جدید، «شب طولانی» است. اما سازندگان مجموعه هنوز این موضوع را به صورت رسمی تایید نكرده‌اند. نائومی واتس نقش اصلی فصل اول سری جدید را به عهده دارد. در كنار او بازیگرانی چون نائومی آكی، دنیس گوگ و جیمی كمپل باور هم حضور دارند. جین گلدمن تهیه‌كننده اصلی سری تازه است. او در كار نگارش فیلمنامه سری اول بازی تاج و تخت همكاری داشت.
خبرهای تاییدنشده به این نكته اشاره می‌كنند كه زمان پخش سری تازه مجموعه، اواسط سال 2020 خواهد بود. با پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت، ماجراجویی‌های قرون وسطایی آن به پایان خود می‌رسد. شبکه اچ بی او حدود دو ماه دیگر، اولین اپیزود فصل هشتم را به روی آنتن می فرستد. طرفداران مجموعه مدت هاست که منتظر پخش فصل آخر آن هستند.این مجموعه در زمان پخش خود توانست لقب یكی از پربیننده‌ترین كارهای تلویزیونی را از آن خود كند./ اسکرین اینترنشنال