«سریع و خشن» زنانه در راه

«سریع و خشن» زنانه در راه


ظاهرا موفقیت كلان مالی «سریع و خشن»‌ها برای سازندگانش كافی نبوده و حالا آنها در تدارك تولید نسخه زنانه این مجموعه اكشن ماجراجویانه هستند. وین دیزل، بازیگر اصلی سریع و خشن كه یكی از تهیه‌كنندگانش هم هست، اعلام كرد به‌زودی تولید نسخه زنانه این اكشن بسیار پرفروش آغاز خواهد شد. در این مجموعه فیلم، گروهی از زنان راننده با یك‌سری ماجراجویی‌های عجیب و غریب رودررو مي‌شوند.
فیلمنامه این فیلم را یك تیم سه نفره از همكاران مجموعه سریع و خشن می‌نویسند. هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نشده و كار انتخاب بازیگران آن ادامه دارد. از قرار معلوم، چند نفر از بازیگران مطرح زن سینما، نقش‌های محوری داستان را بازی خواهند كرد. البته وین دیزل هم به عنوان بازیگر مهمان، نقش كوتاهی در هر قسمت از این فیلم زنانه خواهد داشت. احتمال حضور دیگر بازیگران مرد سریع و خشن در این فیلم تازه زیاد است.
نسخه زنانه سریع و خشن در شرایطی وارد مرحله تولید می‌شود كه خود فیلم قبلا صاحب یك زائده شده است. «هابز و شاو» با بازی دواین جانسون (راك) و جیسون استاتام، داستان زندگی و ماجراجویی‌های دو شخصیت مهم سریع و خشن را به صورت یك فیلم مستقل درآورده است. این فیلم برای نمایش عمومی در 26جولای سال جاری میلادی آماده می‌شود. مجموعه فیلم سریع و خشن که بزودی نهمین قسمت آن وارد مرحله تولید می شود، یکی از موفق ترین فیلم های سینمایی یک دهه اخیر بوده است./ موویز