«فرار» سینمایی همسورث

«فرار» سینمایی همسورث


كریس همسورث خودش را نامزد بازی در نقش اصلی نسخه تازه «فرار از نیویورك» كرده است. این نسخه دوباره‌سازی شده را لی وانل كارگردانی می‌كند. داستان نسخه اصلی در آینده‌ای نزدیك (كه آن زمان قبل از سال 2000 بود) اتفاق می‌افتاد و منهتن را به صورت شهری نشان می‌داد كه تبدیل به یك زندان شده است. از این زندان به شدت مراقبت می‌شود و ضریب امنیتی آن بسیار بالاست. زمانی كه رئیس‌جمهور وقت كشور به این شهر می‌رود، شورشی بزرگ آغاز می‌شود. ادامه داستان، مربوط به تلاشی است كه برای نجات جان رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد. نقش اصلی نسخه اصلی را كرت راسل بازی كرد و حالا همسورث به دنبال این نقش است.
كمپانی فوكس قرن بیستم هنوز زمانی برای شروع كار فیلمبرداری نسخه جدید این اكشن ماجراجویانه تعیین نكرده است. اما شنیده می‌شود كلید فیلمبرداری آن، تا اوایل فصل تابستان پیش رو زده می‌شود. این كمپانی به دنبال آن است كه از مكان‌های مختلف كشور استرالیا برای فیلمبرداری صحنه‌های آن استفاده كند. فیلمنامه نسخه تازه را خود وانل می‌نویسد. اما این فیلمنامه به نسخه اصلی فیلم كه در سال 1981 توسط جان كارپنتر ساخته شد، وفادار خواهد ماند.
كریس همسورث با بازی در اكشن ابرقهرمانانه «تور» تبدیل به یك ستاره شد. او كه استرالیایی‌تبار است، قسمت اول سری جدید مجموعه اكشن و علمی تخیلی «مردان سیاه‌پوش» را هم در دست تولید دارد. /ورایتی