انتقام خون شهدای  حادثه خاش را خواهیم گرفت

انتقام خون شهدای حادثه خاش را خواهیم گرفت

فرمانده سپاه قدس با بیان این‌كه انتقام خون شهدای عملیات تروریستی زاهدان را از تكفیری‌های مزدور در پاكستان خواهیم گرفت، گفت: پاكستان كشوری است كه بمب اتم دارد و نباید در برخورد با این تكفیری‌ها ناتوان باشد و از ایران برای سركوبی این تكفیری‌ها عملیات مشترك بخواهد كه این امر پذیرفتنی نیست.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشكر قاسم سلیمانی در یادواره 1747 شهید بابل با محوریت 40 شهید مدافع حرم مازندران در مصلای این شهرستان افزود: نگرانی ما این است كه چرا دولت و مردم پاكستان اجازه می‌دهند پول‌های عربستان در اختیار این تكفیری‌ها قرار بگیرد و در حال حاضر پاكستان را در مقابل جهان قرار دهند.
فرمانده سپاه قدس با بیان این‌كه ایران همسایه مطمئن برای پاكستان است، اظهار كرد: ما این كشور را تهدید نخواهیم كرد، اما از مزدوران تكفیری كه دست‌شان به خون جوانان ما آغشته شد، انتقام سختی خواهیم گرفت.
وی افزود: خطاب ما به مردم پاكستان این است كه به هیچ عنوان اجازه ندهند عربستان با پول‌های خود كشورشان را از بین ببرد، كما این‌كه در حال حاضر پاكستان با تمام همسایه‌های خود مشكل پیدا كرده و به عبارتی جهان در مقابل پاكستان قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه قدس تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی را انجام نخواهد داد مگر این‌كه در راستای منافع ملی باشد و اگر تلاش كرده است  داعش را در عراق و سوریه سركوب كند در راستای منافع ملی بوده است.