شاهین‌طبع، همچنان امیدوار به صعود

شاهین‌طبع، همچنان امیدوار به صعود

مهران شاهین‌طبع پس از شكست ایران مقابل ژاپن در مرحله انتخابی جام‌جهانی گفت: در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای شوت داشتیم، اما شوت‌های بیرونی ما اصلا خوب نبود و باعث شد موقعیت‌های زیادی را از دست بدهیم. ژاپنی‌ها خیلی با‌انگیزه بودند. آنها شبی رویایی داشتند.
 بازیكن آمریكایی خیلی كمك حالشان بود. آمار خیلی خوبی هم در این بازی داشت و در برد ژاپن تاثیرگذار بود. البته ما هم انگیزه لازم برای برد داشتیم، اما به هرحال شرایط به گونه‌ای بود كه از خیلی از موقعیت‌ها نتوانستیم استفاده كنیم. ژاپنی‌ها خیلی خوب كار كردند. شماره ۶ ژاپن معادلات ما را به هم زد.
شاهین‌طبع ادامه داد: باید اختلاف امتیاز را زیر ۷ حفظ می‌كردیم. در این صورت صعودمان با مشكلی مواجه نمی‌شد و قطعا صعود می‌كردیم، اما حالا باید ببینیم چه می‌شود. نتایج دیگر تیم‌ها هم برای مان مهم است. سرمربی ایران در مورد دیدار با استرالیا گفت: دیدار سختی داریم، استرالیا تیم خیلی خوبی است و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم. 
شاهین‌طبع همچنین در مورد آرن داوودی كه در روز خداحافظی‌اش، امکان بازی پیدا نکرد، گفت: تعداد تعویض‌ها خیلی زیاد شده بود و متاسفانه فرصتی نشد تا از او استفاده كنیم.