ظرفیت نوروزی برنامه «قندپهلو»

ظرفیت نوروزی برنامه «قندپهلو»

به گزارش روابط‌عمومی برنامه قندپهلو، مسعود احمدی افزادی دبیر پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم و مدیر شبكه آموزش سیما به همراه مهدی خلجی مدیر گروه مهارت‌های این شبكه شب گذشته به پشت صحنه برنامه قندپهلو رفتند تا شاهد روند ضبط و تولید برنامه باشند.
 احمدی‌افزادی با شركت‌كنندگان، مجری و داوران این برنامه به گفت‌وگو پرداخت و با استقبال از حضور شاعران جوانی كه از شهرهای مختلف ایران و با لهجه‌های مختلف در برنامه شركت كرده بودند با ارائه یك پیشنهاد بیان كرد: جذابیت حضور این شر‌كت‌كنندگان همین است كه به مناطق مختلف تعلق دارند و خوب است كه هر یك با لهجه خطه و منطقه خود در برنامه حضور داشته باشند.
وی با اشاره به ویژگی‌های برنامه قندپهلو عنوان كرد: این برنامه در میان شبكه‌های متعدد سیما هماورد و همانندی ندارد و همین باعث می‌شود كه در آستانه فصل هشتم به ما نوید دهد كه همچنان دیدنی و پرمخاطب خواهد بود.
دبیر جشنواره جام‌جم با اشاره به پخش نوروزی این برنامه در ادامه اسفند اظهار كرد: یكی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی كه برای این برنامه دیده‌شده ایام نوروز است چون مردم در این ایام وقت و فراغت بیشتری دارند كه در مقابل تلویزیون بنشینند و با تمثیلات و ضرب‌المثل‌ها و ضرورت‌های ادبیات پارسی آشنا شوند و ضمن آن از ظرایف این زبان لذت هم ببرند.
شهرام شكیبا و ناصر فیض داوران برنامه هستند و همراه با آنها چند چهره به‌تدریج در جمع داوران حضور خواهند داشت كه از این میان محمد صالح‌علاء در قسمت اول به قضاوت افتخاری رقابت‌های شاعران طنزپرداز در قندپهلو خواهد نشست.
 اولین قسمت از این برنامه قرار بود چهارشنبه اول اسفند روی آنتن برود كه برای جانمایی بهتر در كنداكتور، پخش آن به امروز 4 اسفند موكول شد.