جزئیات برنامه تحویل سال شبكه یك

مدیر شبكه یك سیما:

جزئیات برنامه تحویل سال شبكه یك



مجید زین‌العابدین، مدیر شبكه یك سیما در گفت‌وگو با فارس، درباره برنامه‌های ویژه نوروز این شبكه و حضور چهره‌های مشهور در این برنامه گفت: امسال همكاران ما در شبكه یك فكر كردند به اصطلاح طرحی نو دربیندازیم تا به نسبت سال‌های گذشته هم متفاوت باشد و هم به ماموریت این شبكه كه «شبكه یك شبكه هر‌ایرانی است»، نزدیك باشد.
وی بیان كرد: طرح چهره مردمی سال به عنوان طرح برنامه تحویل سال شبكه یك تصویب شده است كه در این روزها قطعا معارفه و تبلیغ‌های آن را در تلویزیون و بیلبوردهای بزرگراه‌ها مشاهده كردید.
مدیر شبكه یك سیما با بیان این‌كه محور اصلی نوروز شبكه یك، برجسته شدن افرادی از متن جامعه است، افزود: محور اصلی این برنامه افرادی هستند كه نیت اولیه‌شان دیده شدن نبوده اما كارهای موثری در اجتماع خود رقم زدند. فداكاری برای كشور، میهن‌دوستی، انجام كارهای خیر، شجاعت و ... از جمله این كارها بوده است كه به بركت كار خیرشان در سطح كشور دیده شدند و از طریق قاب شبكه یك به‌عنوان چهره مردمی به مردم معرفی می‌شوند.
وی درباره حضور چهره‌های مشهور در این برنامه نیز بیان كرد: در كنار این افراد از حضور ورزشكاران و هنرمندانی كه كار موثری با نیت خیرخواهانه انجام دادند نیز استفاده می‌كنیم و قصد داریم تا حركتی جمعی را در كشور به نمایش بگذاریم، اما نخ تسبیح و حلقه اصلی برنامه حضور مردم است.
زین‌العابدین با اشاره این‌كه علی ضیا به عنوان مجری این برنامه معرفی شده است، گفت: علی ضیا، مجری برنامه فرمول یك است كه این روزها از شبكه یك سیما پخش می‌شود و برنامه تحویل سال شبكه یك با موضوع «انتخاب چهره مردمی سال» همان ادامه برنامه فرمول یك و با همان گروه روی آنتن می‌رود. این برنامه از ۲۵ تا ۲۹ اسفند هر شب به مدت پنج شب بعد از خبر ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.