حمید گودرزی در 2  لباس فقر و ثروت

حمید گودرزی در 2 لباس فقر و ثروت

اولین كار حمید گودرزی در تلویزیون بازی در سریال
«دانی و من» بود كه اتفاقا با اقبال مردم هم رو‌به‌رو شد. او بعد از این سریال در مجموعه‌هایی همچون دیوار شیشه‌ای، مسافری از هند، زمانه، پنجمین خورشید، كمكم كن، بچه‌های نسبتا بد، تب سرد، گشت ویژه، هاتف، دلدادگان، خط تماس و ... بازی كرده و در هر یك از این آثار نقش‌های متفاوتی را تجربه كرده است.
 او این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی بر سر دو راهی است. گودرزی درباره این نقش به جام‌جم می‌گوید: در این مجموعه نقش حامد را بازی می‌كنم كه در قصه خیلی پررنگ است و نقش اصلی محسوب می‌شود. ویژگی كاراكتر این است كه او زندگی‌اش از جنوب شهر آغاز شده، اما بعد پولدار می‌شود. همین موضوع یكی از چالش‌های جالب شخصیت است كه من را برای بازی ترغیب كرد.
وی ادامه می‌دهد: موضوع سریال بر سر دوراهی به روز است. البته قبلاً با حامد عنقا نویسنده و تهیه‌كننده كار همكاری داشتم، اما اولین تجربه‌ام با بهرنگ توفیقی است. همكاری خوب با آقای عنقا و این‌كه علاقه‌مند بودم با بهرنگ توفیقی هم كار كنم در انتخابم خیلی موثر بوده است. ضمن این‌كه فیلمنامه خیلی قشنگ و شیرین نوشته شده است.
این هنرمند در پاسخ به این سؤال كه تعامل كارگردان با بازیگران چطور است؟ توضیح می‌دهد: بهرنگ، كارگردان خیلی خوبی است. كارش را بلد است و به قول معروف كارگردانی است كه دست و بالش نمی‌لرزد و ما هم از كار كردن با او لذت می‌بریم.
گودرزی عنوان می‌كند: با وجود این‌كه چند قسمت فیلمنامه آماده بود، اما آقای عنقا كلیت نقش را برایم گفت و من هم سعی كردم آنچه در فیلمنامه است را به‌درستی اجرا كنم. درباره جزئیات نقش با آقایان عنقا و توفیقی صحبت می‌كنیم و آن چیزی كه درست است را انجام می‌دهیم. پخش نوروزی این سریال هم در انتخابم موثر بوده، زیرا بهترین پخش مناسبتی تلویزیون است. با وجود این‌كه كار تولید فشرده انجام می‌شود و گاهی به خستگی منجر می‌شود، اما شیرین است.
وی در پاسخ به این سؤال كه آیا نقشی تا به حال بوده دوست داشته باشید بازی كنید، اما شرایط تولید آن فراهم نشده باشد، عنوان می‌كند: همیشه موقعیت‌های بهتر وجود دارد و بازیگر هر روز منتظر كاری بهتر از روز گذشته‌اش است. اما می‌توانم بگویم كه سریال بر سر دو راهی یكی از كارهای خوش آب و رنگ است كه فضای شیرینی هم دارد.