شریفی نیا با یك بازگشت خوب

شریفی نیا با یك بازگشت خوب

مهراوه شریفی نیا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون كه با گذشت چند سال از ایفای نقش در سریال كیمیا، عید نوروز با سریال بر سر دوراهی به تلویزیون برمی‌گردد، درباره حضور در این سریال و همكاری با حامد عنقا توضیح می‌دهد: من دو تجربه همكاری با آقای عنقا داشتم كه یكی قلب یخی، اولین سریال بود و دیگری سریال اینترنتی پیكسل است كه هنوز اكران نشده است. من در قلب یخی نوشته عنقا را بسیار دوست داشتم، به نحوی كه چهار سكانس از سریال را خواندم و آنقدر جذب نقش و قصه شدم كه با پروژه قرارداد بستم. خوشبختانه بعدها هم متوجه شدم اشتباه نكرده‌ام.
این بازیگر، عنقا را نویسنده‌ای بسیار باسواد توصیف كرد و ادامه می‌دهد: حتی مصاحبت با او هم برای من بسیار لذتبخش است. او آدم متعهدی است و به قول‌هایی كه می‌دهد پایبند می‌ماند؛ ویژگی‌هایی كه این روزها كم است، نمی‌گویم نیست اما كم است. در این بین عنقا جزو معدود آدم‌هایی در سینما و تلویزیون است كه قول و كلامشان از كار برایشان مهمتر است و همین موضوع بخشی از شخصیتشان را تشكیل می‌دهد و این خصلت باعث شد با او كار كنم.
شریفی‌نیا یادآور می‌شود: بر سر دوراهی اولین حضور من بعد از كیمیا در تلویزیون است و در این سه سال هركاری پیشنهاد شد نپذیرفتم. چون می‌خواستم قدری از تلویزیون فاصله بگیرم. در این مدت سه چهار فیلم سینمایی و یك تئاتر كار كردم و كمی به احیای خودم پرداختم؛ كلاس رفتم، كتاب خواندم و فیلم دیدم ولی كار با حامد عنقا همیشه جذاب و لذتبخش است و شاید اگر كسی دیگر پیشنهاد همكاری می‌داد ترجیح می‌دادم دوری‌ام از تلویزیون ادامه پیدا كند اما قلم آقای‌عنقا برای من دوست‌داشتنی است و به او اعتماد دارم.
وی درباره حال و هوای این سریال اظهار می‌كند: این كار قرار است در فضایی نوستالژیك تولید شود و این فضا برایم جالب بود. بر سر دوراهی قصه روان و ساده‌ای دارد كه گرچه انگار بارها شنیده شده اما نوع روایت آن است كه جذابش می‌كند.
بازیگر ساعت شنی با بیان این‌كه در سریال جدیدش اولین همكاری خود را با بهرنگ توفیقی پشت سر می‌گذارد، در پایان می‌گوید: وارد كردن فضای نوستالژیك به سریالی در دهه 90 اتفاق جذابی است و امیدوارم روزهای عید مهمان خوبی برای لحظات شاد و تعطیل مردم باشیم.